۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۷۹۸۲

همایش مشروطه پژوهی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ پنجمین همایش از سلسله همایش های«مشروطه پژوهی» با موضوع مشروطه خواهی و روشنفکری در ایران برگزاری می‌شود.
خانه مشروطه در تبريز


به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، صادق ملکی‌، رئیس دانشگاه آزاد واحد تبریز گفت: پنجمین همایش از سلسله همایش های«مشروطه پژوهی»، با موضوع «مشروطه خواهی و روشنفکری در ایران» به همت دبیرخانه دائمی مشروطه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی تبریز برگزار می‌شود.

ملکی افزود: مباحث این همایش در سه محور مبانی نظری مشروطه خواهی و روشنفکری در ایران، جهت گیری های روشنفکری ایران در عصر مشروطه خواهی و زمینه های چرایی و چگونگی مشروطه خواهی و روشنفکری ایران در عرصه جهانی، می باشد.

وی با اشاره به این‌که آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش، سی ام اردیبهشت ماه 1389است، خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند آخرین یافته‌های پژوهشی خود را از طریق پست الکترونیکی mashrutepajuhi@iaut.ac.ir و در نرم‌افزار word2003 با فونت B-LOTUS به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

وی ادامه داد: زمان پذیرش مقالات ، سی ام خرداد وآخرین مهلت ارسال اصلCD نیز پانزدهم تیرماه 1389 می باشد. ارسال اصل مقاله با لوح فشرده نهایی، الزامی است.

ملکی افزود: مقالات ارسالی باید دارای محتوای علمی ـ پژوهشی بوده و در نشریه‌ها و یا همایش‌های داخلی یا خارجی ‌‌منتشر و ارائه نشده باشد.

گفتنی است، پنجمین همایش«مشروطه پژوهی» در مردادماه سال 1389 در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‌شود./935/د102/س

ارسال نظرات