۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۷۹۸۹

قدردانی آیت الله نوری همدانی از دستگیری و انهدام شبکه سایبری دشمن

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نوری همدانی با اشاره به انهدام و دستگیری برخی از اعضای شبکه سایبری دشمن توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور، این اقدام را نشان دهنده اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرن کنونی را قرن بیداری اسلام دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان و استکبار جهانی مستاصل شده و محرومان و مستضعفان دنیا بیدار شده اند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) ماهیت اسلام آمریکایی و اسلام طالبانی و تحجری را برملا کرد و اسلام ناب محمدی را به عرصه اجتماع و زندگانی مردم آورد.

وی بیداری جهانی را مرهون نقش انقلاب اسلامی و رهبری های امام راحل دانست و تاکید کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، استبداد و استکبار در ایران بیداد می کرد و سر سپردگان غرب و آمریکا هر آنچه ارباب شان دستور می دادند را عمل می کردند.

این مرجع تقلید افزود: به برکت انقلاب اسلامی مردم دنیا بیدار شده اند و با دیدی که قبلا به آمریکا و مستکبران داشتند، در حال حاضر به این کشور نگاه نمی کنند.

وی نقش حضرت امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری امت های مسلمان و آزاده را بسیار پررنگ و تاثیر گذار توصیف کرد و ابراز داشت: امام راحل در مدت 15 سال و حتی زمانی که در تبعید به سر می بردند، با بیانیه ها و سخنرانی های دلنشین خود ماهیت رژیم پهلوی را برای مردم برملا کرد و با همراهی مردم انقلاب را به پیروزی رساند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به نقشه ها و توطئه های آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان و استکبار جهانی امروزه از گسترش فرهنگ بیداری انقلاب بسیار هراسان هستند، از این رو سعی می کنند از طرق مختلف جلوی امواج گسترده انقلاب را بگیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی، بیداری محرومان را به دنبال داشته و باعث درهم شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی شده است.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: در عرصه داخلی نیز کشور ما دستاوردهای بی بدیلی را به دست آورده است و امروزه به برکت انقلاب اسلامی ایران در عرصه های هسته ای، پزشکی، هوا و فضا و صنایع دفاعی و نظامی مقتدر است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه انهدام و دستگیری شبکه سایبری دشمن و همچنین دستگیری ریگی را نشان دهنده اقتدار امنیتی و اطلاعاتی انقلاب دانست و از این اقدامات قدردانی کرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات