۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۸۰۱۰

نشست سپاه و رسانه در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست سپاه و رسانه با حضور مسؤول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور در اهواز برگزار شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی اشرف‌نوری، مسؤول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور، روز گذشته در جمع نمایندگان رسانه‌های استان خوزستان اظهار داشت: کاروان‌های راهیان نور حاملان اصلی فرهنگ شهادت و ایثار هستند و باید تلاش کرد تا این فرهنگ در جامعه گسترش یابد.

وی، انجام فعالیت‌های ارزشی را در جامعه تنها جزئی از وظایف عنوان کرد و گفت: انجام فعالیت‌های ارزشی در جامعه تنها جزئی از فعالیت‌هایی است که باید در جامعه انجام شود و بخش اعظم این فعالیت‌ها انعکاس خبری آنها است که نباید از دید اصحاب رسانه پنهان بماند.

اشرف نوری بر تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای گذشته درباره راهیان نور تأکید کرد و یاد‌آور شد: اطلاع‌رسانی برای جریان ارزشی راهیان نور باید بیش از پیش در دستور کار رسانه‌های مکتوب و الکترونیک کشور و به ویژه خوزستان قرار گیرد.

وی اصلی‌ترین نقش رسانه‌های کشور در انعکاس اخبار راهیان نور را گسترش فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن دانست و افزود: در سال‌های گذشته در استان خوزستان رسانه‌ها همکاری بسیار خوبی در این راستا داشته‌اند که قابل تقدیر است.

مسؤول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به نقش رسانه‌ها در جنگ نرم تصریح کرد: اصلی‌ترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی رسانه‌ها هستند که در چند ماه اخیر توانسته‌اند در مقابل دشمنی‌های عداوت‌پیشه استکبار جهانی ایستادگی کنند.

گفتنی است، نشست سپاه و رسانه روز گذشته با حضور نمایندگان رسانه های خوزستان برگزار شد./945/پ202/س


ارسال نظرات