۲۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۸۱۹۰
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

تقویت ارتباط حوزه علمیه و دولت، بسیار تاثیر گذار است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارزیابی مثبت از دیدار رییس جمهور با مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه گفت: تقویت ارتباط حوزه علمیه و دولت در پاسخگویی به نیازهای جامعه بسیار تاثیر گذار است.
2/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سفر رییس جمهور به شهر قم گفت: این سفر بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی با ارزیابی مثبت از دیدار رییس جمهور با مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه اظهار داشت: این تعامل سبب استحکام هر چه بیشتر نظام خواهد شد و هر چه ارتباط نظام با حوزه‌های علمیه بیشتر شود پایه‌های نظام مستحکم‌تر می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دیدار رییس جمهور با اعضای جامعه مدرسین اشاره کرد و افزود: در این دیدار اعضای جامعه مدرسین مسائل مختلفی را به دکتر احمدی نژاد ارائه کردند و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وی تاکید کرد: رییس جمهور نیز دغدغه‌های اعضای جامعه را مهم دانست و بر آن تاکید کرد و مسائل مطرح را دغدغه دولت دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبداللهی خاطر نشان کرد: با توجه به این که رییس جمهور در این سفر برای افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی به قم آمده بود به همین دلیل جلسه جامعه مدرسین در مدت کوتاهی برگزار و مسائل به خوبی مطرح شد و نتیجه مطلوبی داشت.

وی یادآور شد: همچنان که رییس جمهور تاکید کرد، شهر قم، پایگاه انقلاب و نظام است و هر چه این پایگاه حفظ و تقویت شود سبب استحکام پایه‌های نظام و انقلاب خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تقویت ارتباط حوزه علمیه و دولت در پاسخگویی به نیازهای جامعه بسیار تاثیر گذار است./917/ت302/ج
ارسال نظرات