۲۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۸۲۱۲

دوره آموزشی بررسی شیوه‌های تربیتی در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی بررسی شیوه های تربیتی حلقه‌ای طرح صالحین با حضور شش هزار‌ نفر از مسافران کربلای ایران در اهواز برگزار می شود.
مسجد و جوانان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پذیرش و حضور کاروان‌های راهیان نور در این دانشگاه از 22 اسفندماه آغاز شده و در مدت یک هفته اخیر، کاروان‌های استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، کرمان، قم، زنجان، گلستان، کهگیلویه و بویر احمد با جمعیتی حدود شش هزار نفر در دانشگاه حضور یافته و دوره‌های آموزشی با محوریت بازخوانی و بررسی شیوه‌های تربیتی را فرا گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش اعضای شرکت‌کننده ترکیبی از خواهران و برادران دانشجو، طلاب حوزه‌های علمیه و دانش‌آموزان مقطع دبیرستان در قالب اعضای پایگاه‌های بسیج، مربیان و سرگروه‌های حلقه های تربیتی حوزه‌های مقاومت بسیج هستند که در قالب طرح صالحین در این اردوی فرهنگی ـ زیارتی شرکت دارند.

اعضای کاروان‌های شرکت‌کننده در این طرح به مدت دو روز در دانشگاه شهید چمران اهواز حضور دارند و در این مدت در سالن‌های آمفی‌تئاتر دانشکده‌ها دوره‌های آموزشی و دیگر فعالیت‌های فرهنگی خود را برگزار می‌کنند؛ پس از آن راهی مناطق عملیاتی شده و در یادمان‌های دفاع مقدس و مزار شهدا حضور می‌یابند.

براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده، پیش بینی‌های لازم برای حضور 22 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از 22 اسفند تا 20 فروردین در دانشگاه شهید چمران اهواز به عمل آمده و امکانات مورد نیاز برای اسکان، سلف سرویس و رفاه میهمانان از سوی ستاد راهیان نور دانشگاه تدارک دیده شده است.

گفتنی است، اعضای شرکت کننده در این دوره پس از آموزش تئوری، هر شب به مساجد فعال اهواز اعزام شده تا با دیدن طرح صالحین در اهواز به صورت عملی، تجربیات این مساجد به آنان منتقل شود./945/پ202/س
ارسال نظرات