۲۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۷۸۲۱۶
آیت الله ممدوحی:

رییس جمهور ملاقات صمیمانه و گرمی با مراجع و علما داشت

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به دیدار رییس جمهور با مراجع تقلید و علما این دیدارها را بسیار گرم و صمیمی توصیف کرد و گفت: سفر دکتر احمدی نژاد به قم گرچه کوتاه بود اما تاثیرات بسیار زیادی را به دنبال داشت.
آيت الله حسن ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه دیدار رییس جمهور با مراجع تقلید در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برخی از اظهار نظرها در خصوص روابط دولت و مرجعیت اظهار داشت: نفس آمدن رییس جمهور به قم نشان می دهد که رابطه خوبی بین دولت و روحانیت و مرجعیت برقرار است و الا آقای رییس جمهور اصلا به قم نمی آمد.

وی تاکید کرد: ملاقات هایی هم که دکتر احمدی نژاد با مراجع و علما از جمله حضرات آیات مکارم شیرازی ، نوری همدانی ، سبحانی و همچنین اعضای جامعه مدرسین داشت بسیار گرم و صمیمی بود و استقبالی که از رییس جمهور در بین علما شد کم نظیر بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بنده در جلسات هیچ رییس جمهوری شرکت نمی کنم اما در جلسات متعدد دکتر احمدی نژاد با مراجع و علما شرکت کردم و همه اینها دلیل بر این است که دکتراحمدی نژاد از محبوبیت بالایی در بین روحانیت برخوردار است، روحانیت به او رای داد و رای اکثریت جامعه مدرسین هم به رییس جهمور بود.

وی اضافه کرد: از این رو این دروغ ها و مطالب بی پایه و اساس به رییس جمهور نمی چسبد و هر چه افراد از این دروغ ها بگویند خیلی زود عکس العمل و کذب آن روشن می شود.

آیت الله ممدوحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مطالب رد و بدل شده بین رییس جمهور و مراجع اظهار داشت: غالبا مراجع و علما از حضور رییس جمهور و سفرشان به قم و همچنین اقداماتی که وی انجام داده است تشکر کردند و در خصوص گرانی و مسائل فرهنگی کشور هم سئوالاتی از دکتر احمدی نژاد داشتند که البته رییس جمهور برای همه این مطالب پاسخ خوبی ارائه کرد.

وی خاطر نشان کرد: نفس سفر رییس جمهور به قم و دیدار با علما و مراجع تقلید نشانه رابطه خوب حوزه با دولت است و سفر رییس جمهور گرچه کوتاه بود اما تاثیرات بسیار زیادی را به دنبال داشت. /924/ت301/ج
ارسال نظرات