۰۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۸۳۱۱

ماهنامه پیام انقلاب ویژه‌نامه راهیان نور منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با حضور زائران سرزمین‌های نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان نشریه «پیام انقلاب» ویژه کاروان‌های راهیان نور منتشر شد.
ماهنامه پیام انقلاب ویژه‌نامه راهیان نور منتشر شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در این ویژه‌نامه مطالبی با عناوین انتظار فرج در عید نوروز، راهیان نور تجدید عهد با شهیدان کوی عشق، آداب سفر، نگاهی به سیره پیامبر (ص) و ائمه (ع) در مسافرت آمده است.

بر اسا این گزارش در این ویژه نامه فراز‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری با عنوان « در شناخت دشمن خطا نکنیم »، گزیده‌ای از سخنان سردار حسین سلامی‌جانشین فرمانده کل سپاه با عنوان خورشید بی‌غروب به چشم می خورد.

ادبیات پایداری، نگاهی به زندگی و شخصیت شهدای هشت سال دفاع مقدس، همچون شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشگر علی ابن ابیطالب (ع) با عنوان ره یافته‌ای که زینت دین بود‌، شهید سرلشگر خلبان مصطفی اردستانی با عنوان شکوه پرواز ، فرهنگ جبهه، نگاهی اجمالی به وقایع جنگ تحمیلی با عملیات فتح‌المبین، به یاد بچه‌هایی که بازنگشتند، جنگ واقعی اینجاست، نماد‌ها و نشانه‌ها از دیگر عناوین این ویژه نامه می باشد.

در این ویژه نامه گفت و گویی با شخصیت های دوران دفاع مقدس، همچون سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، سردار باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینما و سرهنگ پاسدار دکتر حسین شمس آمده است.

گفتنی است در این نشریه هم چنین تصاویر خاطره‌انگیزی از دوران دفاع مقدس شهیدان این حماسه بزرگ و حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی چشم نوازی می‌کند./945/د102/ص

ارسال نظرات