۰۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۸۳۲۳
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور:

نهادینه کردن فرهنگ راهیان نور، یکی از راه های مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور، نهادینه کردن فرهنگ راهیان نور در جامعه را یکی از برنامه های موثر در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست.
راهيان نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور صبح امروز در جمع زائران و کاروان های راهیان نور استانهای خراسان در اردوگاه ثامن الائمه حمیدیه با اشاره به فراز و نشیب های 31 سال گذشته، عامل اصلی ایستادگی و سربلندی در تقابل با هجمه سنگین دشمنان ، فداکاری و از خود گذشتگی بسیجی وار شهدا و رزمندگان دانست.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور با بیان اینکه بسیج نقش خود را در جهت تداوم و تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کرده است اظهار داشت : بسیج نیرویی است متشکل از نیروهای پاک باخته که به نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی ایران و دیگر آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

سلیمانی نهادینه کردن فرهنگ راهیان نور در جامعه را یکی از برنامه های موثر در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان و امکانات خود وارد عرصه جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شده که وظیفه ما تقویت انگیزه تلاش و جهاد و نهادینه کردن تفکر بسیجی در همه عرصه هاست.

وی یکی از برنامه های موثر و مفید در بالا بردن بصیرت اجتماعی، تقویت انگیزه، تلاش و جهاد و نیز آشنا کردن مردم با رشادت ها و فداکاری شهدا و رزمندگان عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از کاروان های راهیان نور ،مشکلات زیر ساخت ، ترابری ،اسکان و پذیرایی زائران و کاروان های راهیان نور در استان خوزستان با فراهم کردن امکانات برطرف شده و به حداقل خواهد رسید./945/د102/ص
ارسال نظرات