۰۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۷۸۳۵۴
امام جمعه رامشیر:

گسترش همت مضاعف و کار مضاعف اقدام جدی مسؤولان را می‌طلبد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رامشیر با اشاره به سال همت مضاعف و کار مضاعف گفت:‌ مسؤولان باید با تمام توان در خدمت مردم و نظام باشند و از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را ببرند.
حجت الاسلام و المسلمين سلمان پور
امام جمعه رامشير
حجت الاسلام موسی سلمانپور، امام جمعه رامشیر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نامگذاری سال 1389 را اتمام حجت مقام معظم رهبری با مسؤولان نظام دانست و گفت: مسؤولان باید با تمام توان در خدمت مردم و نظام باشند و از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را ببرند.

امام جمعه رامشیر با بیان این‌که منویات رهبری خطی مشی ما است، تصریح کرد: باید در همه زمینه‌ها با همت مضاعف و کار مضاعف به رشد و اعتلای ایران اسلامی همت گماریم.

وی با اشاره به نقش مهم علما و روحانیون درجامعه ابراز داشت: این قشر فرهیخته باید توجه خاص به منویات رهبر معظم انقلاب داشته و در تحقق نشر و فرهنگ اسلامی بیش از پیش کوشا باشند.

حجت‌الاسلام سلمانپور در بخش دیگری از سخنانش‌ به تعطیلات بسیاری که در کشور وجود دارد اشاره کرد‌ و گفت: این مسأله سبب جلوگیری از پیشرفت کشور شده و باید تدبیری اندیشیده شود تا میزان ساعات کاری دستگاه ها و ارگان های اجرایی افزایش یافته تا این خلل برطرف شود.

امام جمعه رامشیر درباره نامگذاری سال 1389 ابراز داشت: همت مضاعف و کار مضاعف اختصاص به یک سال ندارد؛ بلکه در همه ‌سال ها نیاز به همت و کار مضاعف جهت اعتلای ایران اسلامی است.

وی با بیان این‌ که سال پیش به نام اصلاح الگوی مصرف بود، خاطر‌نشان کرد: متأسفانه با توجه به حوادث سال گذشته، مسؤولان نتوانستند آن چنان که انتظار می‌رفت عمل کرده و توان خود را تنها در زمینه‌های محدودی به کار بردند، از این رو توجه و رسیدگی به اوضاع کشور با نگاهی جامع‌تر در سال جاری ضروری است.

حجت‌الاسلام سلمانپور در پایان خاطر‌نشان کرد: این نامگذاری‌ها در صورتی که از سوی مسؤولان و مردم جدی گرفته و به منویات رهبری توجه شود؛ می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات شود./945/ت302/س
ارسال نظرات