۱۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۸۳۹۵
مسؤول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران:

بیش از 40 هزار زائر مازندرانی در مناطق عملیاتی حضور یافتند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: پیش بینی می شود تا پایان این دوره از سفر‌های کاروان راهیان نور، حضور زائران مازندرانی در سرزمین های نور رقم پنجاه هزار نفر را به خود اختصاص دهد.
راهيان نور
احمد کوهستانی، معاون هماهنگ کننده و مسؤول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: تاکنون بیش از چهل هزار نفر زائر مازندرانی از مناطق عملیاتی دوران دفاع عاشورایی دیدن کردند.

وی افزود: سقف اعزام زائران مازندران به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برای دوره جاری، چهل هزار نفر تعیین شده بود؛ اما پیش بینی می شود تا پایان این دوره، حضور زائران مازندرانی در سرزمین های نور رقم پنجاه هزار نفر را به خود اختصاص دهد.

کوهستانی اظهار داشت: تمامی مراحل از نام‌نویسی، سازماندهی، اعزام، ترابری، اسکان، پذیرایی، تغذیه گرم، خدمات فرهنگی، تبلیغات، بهداشت و درمان و برنامه های عقیدتی سفر راهیان نور زائران مازندرانی را سپاه کربلا اداره و مدیریت می کند.

وی اضافه کرد: حضور راویان مجرب و آموزش دیده دفاع مقدس به منظور تبیین حماسه های غرورآفرین رزمندگان دوران دفاع عاشورایی در جریان سفر معنوی راهیان نور در برنامه های سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا قرار داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: زائران مازندرانی با برنامه‌‌ای منسجم و از قبل تدوین شده از مناطق و یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب کشور دیدن و روح و جان خود را در فضای معطر قدمگاه شهیدان دفاع نینوایی شست و شو می دهند.

وی ادامه داد: مراسم شب خاطره با حضور زائران دانشجوی مازندرانی در خرمشهر به همت ستاد راهیان نور سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران مستقر در خرمشهر، مراسم شب خاطره با حضور خواهران دانشجوی مازندرانی زائر سرزمین نور در ستاد دانشجویی راهیان نور سپاه کربلا واقع در خرمشهر برگزار شد./950/پ202/س
ارسال نظرات