۱۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۸۳۹۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

خیمه‌های نماز در کنار پست‌‌‌های هلال احمر مازندران بر پا شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران، از برپایی 17 خیمه نماز در کنار پست‌‌ های هلال احمر این استان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.
نماز
فردین خنجری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به برپایی خیمه‌های نماز در مجاورت پست‌ های راهنمایی مسافران نوروزی، گفت: 17 خیمه نماز در کنار پست‌‌های هلال احمر این استان برپا شد.

وی با بیان این‌که از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از سه هزار نفر از گردشگران از خیمه نماز بهره‌‌مند شدند، تصریح کرد: این طرح ابتکاری هلال احمر در استان مورد توجه مسؤولان قرار گرفت و رضایت مسافران را به همراه داشته است.

خنجری اظهار داشت: در این مدت بیش از 110 هزار نسخه بروشور، کتابچه و بسته فرهنگی بین مسافران نوروزی از سوی جمعیت هلال احمر استان مازندران توزیع شد و نیز 330 نفر با مراجعه به این پست‌ها، خدمات کمک‌های اولیه سرپایی دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران، انتشار بیست هزار جلد کتابچه حاوی اطلاعات اماکن تفریحی، تاریخی و فرهنگی استان و همچنین تبیین کارکرد و ماهیت فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر را از دیگر خدمات هلال احمر این استان در ایام نوروز برشمرد.

گفتنی است، طرح راهنمای مسافران نوروزی که از 28 اسفند سال گذشته آغاز شده تا پانزدهم فروردین‌ ادامه دارد./950/پ202/س
ارسال نظرات