۱۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۷۸۴۱۰
امام جمعه آبادان:

اولویت کاری مسؤولان تحقق پیام رهبری باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان گفت: برای جبران کاستی‌های گذشته نیازمند کار مضاعف در زمینه های علمی، سازندگی و تولید علم هستیم.
حجت الاسلام و المسلمن دهدشتي
امام جمعه آبادان
حجت الاسلام سید علی دهدشتی، امام جمعه آبادان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به موفقیت های همه جانبه نظام جمهوری اسلامی در سی سال تجربه انقلاب، اظهارداشت: شعار همت مضاعف، کار مضاعف مایه استفاده بهینه از پتانسیل های موجود در کشور، شکوفایی استعدادها و حرکت به سوی عدالت و پیشرفت خواهد بود.

وی با بیان این‌که پیام‌های مقام معظم رهبری تنها یک شعار نیست بلکه جهت گیری نظام را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: این نامگذاری‌ها مختص به زمان خاصی نبوده و برای تحقق آنها باید در چند سال به صورت مستمر برنامه‌ریزی و تلاش کرد.

امام جمعه آبادان با اشاره به حوادث پس از انتخابات، آنها را مایه ارتقای سطح بصیرت در جامعه دانست و افزود: حماسه حضور 85 درصدی انتخابات و راهپیمایی های 9 دی و 22 بهمن، قهرمان واقعی صحنه مردم بودند که با قاطعیت وفاداری خود را به نظام، انقلاب و ولایت ثابت کردند.

حجت الاسلام دهدشتی نام‌گذاری سال 89 به همت مضاعف و کار مضاعف یاد‌آورشد و ابراز داشت: باتوجه به این شعار باید تمام کاستی‌های گذشته برطرف شود و در این عرصه نیازمند کار مضاعف در زمینه های علمی، سازندگی و سرمایه گذاری تولید علم هستیم.
 
وی ادامه داد: همکاری مسؤولان کشور به ویژه دولت و مجلس در راستای اجرای قوانین از جمله هدفمند کردن یارانه ها شرط مهم در توفیقات کشور است.

امام جمعه آبادان به ضرورت حرکت در مسیر نظام و آرمان‌های انقلاب تأکید کرد و ابراز داشت: وحدت و استقامت در برابر دشمن مایه رسیدن به اهداف انقلاب و عمل به رهنمودهای مقام مظم رهبری است.

حجت الاسلام دهدشتی با بیان این‌که حوزه های علمیه مرجع و مورد اعتماد مردم هستند، اظهار داشت: حوزه های علمیه باید با بیان مقاطع مهم در برهه‌های حساس، آموزش و ترویج موضوع دشمن‌شناسی و تأکید بر ضرورت عمل به رهنمودهای رهبری، مردم را در این راستا توجیه کنند.

وی بر ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه تأکید کرد و گفت: حوزه و دانشگاه با تولید علم در زمینه‌های مختلف به ویژه علوم انسانی می‌توانند در راستای وحدت بیشتر اقشار مختلف مردم مؤثر باشند./945/ت302/س
ارسال نظرات