۱۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۷۸۴۲۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

همت مضاعف و کار مضاعف عقب‌ماندگی کشور را جبران می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، با گرامی‌داشت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال همت مضاعف و کار مضاعف گفت: همت مضاعف باید دستور کار مدیران قرار گیرد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان در ساری، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نام سال همت و کار مضاعف گفت: همت مضاعف عقب‌ماندگی کشور را جبران می‌کند. 

وی فلسفه نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری را تلاش مضاعف برای مردم و مسؤولان دانست و با تأکید بر این که پیام محوری رهبر انقلاب باید در دستور کار مدیران قرار گیرد، افزود: رهنمود محوری رهبر انقلاب باید در تمام بخش‌های جامعه تسری پیدا کند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، همچنین به برنامه های این سازمان در سال جدید اشاره کرد و ادامه داد: در سال جدید تلاش مضاعفی برای احیای موقوفات استان و ساماندهی امامزدگان صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام سهرابی با بیان این که همه موظف هستیم پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و با همت و تلاش مضاعفی نسبت به سال های گذشته قدم های مؤثر‌تری را در ابعاد کاری برداریم، خاطر‌نشان کرد: همت و کار مضاعف موجب سربلندی بیشتر ایران اسلامی در مجامع بین المللی خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که سازمان اوقاف و امور خیریه مصمم است و و ظیفه ذاتی خود می داند که موقوفات این استان را احیا‌ کند، اضافه کرد: این سازمان همه املاک و مستغلات وقفی که در اختیار مردم و نهادهای دولتی است را احیا خواهد کرد و همه افراد جامعه باید نسبت به حق و حقوق موقوفات اقدام کنند تا دینی بر گردن آنان نباشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همه قدم ها و فعالیت ها در این نهاد در راستای تقویت اصل ولایت فقیه و نظام اسلامی، زنده نگه داشتن آرمان های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام سهرابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تربیت صحیح و عمل از آیات و روایات گفت: کسی که پیشوا و خدمتگذار مردم و مسؤول است باید ابتدا خود را تربیت کند و سپس مردم را با عمل آنان تربیت کند و رساترین و با نفوذ ترین تربیت عمل است.

وی با تقدیر از اقدامات مؤثر دولت افزود: همت و تلاش مضاعف را باید از دولت دلسوز و خدمتگذار یاد بگیریم و در جهت خدمات رسانی به مردم و حل مشکلات و معضلات موجود در بخش های مختلف این دولت باید الگوی ما باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان با تقدیر از زحمات اعضای ستاد تسهیلات سفر استان یادآور شد: تسهیلات نوروزی در حوزه اوقاف در زمینه ارائه خدمات به زائران اماکن متبرکه افزایش یافت./950/پ202/س
ارسال نظرات