۱۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۷۸۴۲۳
امام جمعه بابل:

12 فروردین عید بزرگ‌‌ ملت ایران است

خبرگزارس رسا ـ امام جمعه بابل با گرامی‌داشت سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، 12 فروردین را روز سربلندی مردم ایران عنوان کرد.
حجت الاسلام روحاني امام جمعه بابل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حسن روحانی، امام جمعه بابل، روز گذشته در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید با اشاره فرا رسیدن 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این روز را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست و گفت: 12 فروردین بزرگترین عید ملت ایران است.

وی با بیان این‌که ملت ایران با حضور وصف ناپذیر خود در چنین روزی در سال 58 پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنا نهادند، افزود: با رأی بیش از 98 درصدی ملت ایران به جمهوری اسلامی، بساط رژیم پوشالی ستم شاهی برای همیشه برچیده شد.

امام جمعه بابل با اشاره به این‌که ملت ایران در 12 فروروین سال 58 با حضور یکپارچه و آگاهانه خود در پای صندوق های رأی و با انتخاب آگاهانه خود بار دیگر در دنیا تاریخ ساز شدند، تصریح کرد: 12 فروردین روز غرور و سرافرازی و سربلندی ملت مسلمان ایران و احقاق حق و پیروزی دین بود.

وی با اشاره به این‌که مهم‌ترین عنصر در جمهوری اسلامی اسلامیت آن است، گفت: جمهوری اسلامی برای تحقق و ایجاد شکوفایی در اسلامیت تلاش می‌کند.

حجت الاسلام روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف، تحقق شعار امسال رهبری را نیازمند آگاهی و بصیرت ملت و مسؤولان نظام دانست و بیان داشت: همه در برابر رهنمودهای امسال رهبری مسؤول هستیم.

وی تحقق نامگذاری امسال رهبری را نیازمند تلاش و همت عملی دانست و خاطر نشان کرد: در سال جدید باید همت و تلاش مضاعف سرلوحه برنامه های مدیران و مسؤولان کشور قرار گیرد.

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل با بیان این‌که نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف روح امید و تلاش را دوبار در جامعه زنده کرده است، افزود: نامگذاری سال همت مضاعف و تلاش مضاعف تکلیف ما را مشخص کرد؛ چون ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که باید با تلاش مضاعف این ظرفیت‌ها را شناسایی و از‌ ان بهره‌برداری کنیم./950/پ202/س
ارسال نظرات