۱۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۸۴۲۷

کتاب روایت مقدس در خوزستان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، کتاب روایت مقدس ویژه راهیان نور در خوزستان به چاپ رسید.
کتاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، این کتاب که روایت هفتم از سری کتاب های موسسه روایت سیره شهدا است به بیان سوژه های سخن در فرهنگ جهاد و شهادت می پردازد.

بر اساس این گزارش، این کتاب شامل یک مقدمه و 13مبحث است و در 350صفحه به علاقه مندان فرهنگ دفاع مقدس به ویژه راویان فتح و کاروان های راهیان نور عرضه شده است.

مباحث 13گانه این کتاب به ترتیب شامل فضای شهادت ، مقامات شهدا ، سیرو سلوک در سیره شهدا ، دفاع مقدس ، نعمت جنگ ، محوریت امام در دفاع مقدس ، عزم ملی و فرهنگ بسیج ، زن و حضور موثر اجماعی با تاکید بر الگوی دفاع مقدس ، نماز و حضور ، و حفظ سرمایه های معنوی در سیره شهدا می باشد.

در این کتاب بعداز مقدمه به هفت گام معرفت ، هجرت ، ریاضت و مجاهدت ، همت عالی ، سرعت ، سبقت وصال اشاره و مورد تفسیر و بیان قرار گرفته است.

گفتنی است این کتاب توسط گروه پژوهشگران معاونت پژوهشی موسسه فرهنگ روایت سیره شهدا تالیف وتدوین شده است در سه هزار نسخه چاپ و هم اکنون در مناطق عملیاتی به فروش می رسد./945/د102/ص
ارسال نظرات