۱۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۸۴۲۹

رییس قوه قضاییه با مراجع تقلید دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در سفری به شهر قم با برخی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.
ديدار رييس قوه قضاييه با مراجع عظام تقليد ديدار رييس قوه قضاييه با مراجع عظام تقليد ديدار آيت الله آملي لاريجاني و آيت الله شبيري زنجاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه امروز در سفری به شهر قم با برخی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش، رییس قوه قضاییه با حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، لطف‌الله صافی گلپایگانی و سیدموسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو داشت.

 آیت‌الله آملی لاریجانی برای نخستین بار پس از تصدی مسؤلیت خود در قوه قضاییه به صورت رسمی با برخی از مراجع تقلید دیدار داشت و در خصوص مسائل مختلف کشور و دستگاه قضایی با این مراجع به بحث و تبادل نظر پرداخت.

طولانی شدن پرونده‌های قضایی، نداشتن نیروی کافی کارآمد، متعهد و متخصص، استقلال دستگاه قضایی و تسریع در رسیدگی پرونده‌های قضایی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این دیدارها مطرح شد.

همچنین رییس قوه قضاییه در این دیدارها گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های دستگاه قضایی ارائه کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در قوه قضاییه فعالیت‌های ارزنده‌ای صورت گرفته است.

وی افزود: قوه قضاییه دست نیاز خود را برای همکاری و همیاری به سوی مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه دراز می‌کند و آمادگی هرگونه همکاری متقابل هستیم./917/پ202/ص

ارسال نظرات