۱۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۷۸۴۴۶
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز:

پیام رهبری‌ سرلوحه کار مسؤولان نظام قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز گفت: شعار همت مضاعف و کار مضاعف باید سرلوحه کار مسؤولان نظام قرار گیرد.
حجت الاسلام رضا کلاه کج مدير فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان
حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نامگذاری سال 89 از سوی مقام معظم رهبری به همت مضاعف، کار مضاعف را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: سنت پسندیده نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب با هدف فرهنگ‌سازی ارزش‌های اسلامی و تأکید بر نیازهای ضروری جامعه است.

وی با تأکید بر این‌که پیام‌های نوروزی رهبری مختص به یک سال نبوده و باید استمرار یابد، اذعان داشت: تحقق بخشیدن به پیام‌های سالیانه مقام معظم رهبری سبب افزایش استقلال کشور، محو وابستگی به غرب و کسب موفقیت‌های چشمگیر در عرصه‌های مختلف است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، نامگذاری سال 89 به عنوان همت مضاعف و کار مضاعف از سوی رهبری را گامی در راستای شکست کامل دشمنان و مشتی بر دهان آنان دانست و افزود: اگر مسؤولان‌ پیام رهبری را به خوبی درک کرده و در راستای تحقق آن برنامه ریزی و اقدام کنند، ضمن شکست دوباره دشمن گامی مؤثر در پیشرفت کشور خواهند برداشت.

حجت الاسلام کلاه کج، همچنین در خصوص چگونگی علمکرد مسؤولان و تأثیر آن در جامعه‌ اظهار داشت: اگر مسؤولان در راستای رفع محرومیت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم تلاش مضاعف کرده و با استفاده از نظرات راهبردی علما، عملکردی مثبت ارائه دهند سبب افزایش فضای امید در جامعه خواهند شد.

وی در پایان بر نقش تأثیرگذار حوزه علمیه در راستای فرهنگسازی پیام نوروزی مقام معظم رهبری تأکید کرد و ابراز داشت: حوزه علمیه باید دستورات اسلامی مربوط به همت و کار مضاعف را استخراج کرده و با استفاده از مجالس دینی، منابر و دوره‌های لازم در اختیار مسؤولان و مردم قرار داده تا فعالیت ها براساس این اطلاعات و در راستای تحقق امر رهبری صورت گیرد./945/ت302/س
ارسال نظرات