۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۸۴۶۱

طلاب غیر ایرانی از مناطق دفاع مقدس بازدید کردند

خبرگزاری رسا ـ با ورود آخرین گروه طلاب غیر ایرانی، بیش از 800 طلبه و روحانی غیر ایرانی از مناطق دفاع مقدس خوزستان بازدید کردند.
مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پنجمین و آخرین کاروان گروه طلاب غیر ایرانی از‌ قم وارد مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان شدند.

این کاروان که متشکل از 175 نفر از برادران شاغل به تحصیل کشورهای مختلف جهان از قاره‌های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا است، با حضور در مناطق مختلف عملیاتی و همچنین یادمان‌های شهدای جنوب خوزستان به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند و از نزدیک با حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ و حماسه‌آفرینی آشنا شدند.

همچنین در این سفر، طلاب غیر ایرانی حاضر در مناطق عملیاتی برخی رویدادهای مهم دفاع مقدس را از زبان راویان فتح و فرماندهان دوران دفاع مقدس گوش فرا دادند.

با ورود آخرین گروه از طلاب غیر ایرانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در مجموع بیش از 800 نفر از طلاب و روحانیان غیر ایرانی مقیم حوزه‌ علمیه‌ قم از برادران و خواهران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان اعزام شدند.

هر سال و همزمان با تعطیلات سال جدید جمع زیادی از طلاب خارجی مقیم حوزه‌ علمیه‌ قم در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام می‌شوند.

در این بین برخی از طلاب و روحانیان خارجی خانواده‌های خود را نیز به خوزستان آورده تا از نزدیک در جریان رخدادهای دوران جنگ تحمیلی در این استان آشنا شوند./945/پ202/س
ارسال نظرات