۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۷۸۴۷۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی مینودشت:

همت مضاعف و کار مضاعف کلید توسعه و تعالی کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت، نامگذاری امسال را از سوی مقام معظم رهبری، نشان شناخت دقیق ایشان از مسائل جامعه بزرگ ایران اسلامی دانست.
رييس اداره تبليغات اسلامي مينودشت
حجت الاسلام سید خلیل صفی الحسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان همت مضاعف و کار مضاعف گفت: نامگذاری سال جدید به نام همت مضاعف و کار مضاعف از سوی رهبر معظم انقلاب ناشی از شناخت دقیق ایشان از جامعه بزرگ ایران اسلامی است.

وی با بیان این که همت مضاعف و کار مضاعف راهی به سوی شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیام نوروزی خود ملت و دولت را به تلاش بیشتر برای سربلندی ایران و ایرانی تشویق کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مینودشت با تأکید بر این که همراهی مردم و مسؤولان برای تحقق همت مضاعف و کار مضاعف در جهت توسعه روز افزون کشور ضروری است، ابراز امیدواری ‌کرد که با تلاش مسؤولان مختلف کشور و همراهی مردم شاهد دستاوردهای مهمی‌ در سال 89 در ابعاد کار و همت برای کشور اسلامی‌مان باشیم.

حجت الاسلام صفی الحسینی همت و کار مضاعف را حلقه گمشده توسعه یافتگی در کشور دانست و بیان داشت: همت و کار مضاعف کلید توسعه و سرلوحه همه فعالیت‌های کشور است و فعالیت همه جانبه ایران اسلامی در سایه همت ملی و کار و تلاش جهاد گونه است.

وی با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی به پشتوانه عظیم مردمی و حرکت به سوی تعالی، می تواند با سلاح همت و کار مضاعف به توسعه و پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یابد، خاطرنشان کرد: تلاش و کوشش اقشار مختلف جامعه از عوامل توسعه یافتگی کشورهای در حال توسعه است و تلاش آحاد مختلف جامعه راه رسیدن به یک هدف مشخص است.

حجت الاسلام صفی الحسینی با تأکید بر این‌که در سال همت و کار مضاعف باید برای رسیدن به اهداف والای نظام برنامه ای جامع، آرمانی و قابل اجرا ترسیم شود، خاطر‌نشان کرد: نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوانی خاص حرکت خوبی است که باعث ایجاد انگیزه، وحدت، همدلی و تمرکز در میان ملت در شروع سال جدید می شود.

وی، با بیان این‌که سال همت مضاعف، کار مضاعف سال حرکت، جنبش و تکاپوی آحاد مردم و مسؤولان برای دستیابی به قله‌های پیشرفت و ترقی است، افزود: همه مسؤولان باید برای تحقق رهنمودهای امسال مقام معظم رهبری در سال جدید بسیج شوند./950/پ202/س
ارسال نظرات