۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۸۴۷۷
امام جمعه زاهدان:

جمهوری اسلامی ‌مبتنی بر دموکراسی حقیقی‌ است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان، گفت: دوازدهم فروردین 1358 روز رسمیت یافتن حکومت الهی مستضعفین بر مستکبران و جباران است.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان روز گذشته در خطبه های نماز جمعه که در مصلای قدس زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: دوازدهم فروردین، پایان حکومت دو هزار و 500 سال شاهنشاهی و ستم بر مردم ایران و تحقق آرزوها و آمال ملت شریف ایران در برابر چپاول و استبداد رژیم منحوس پهلوی بود.

وی، با بیان اینکه، دوازدهم فروردین 1358 روز رسمیت یافتن حکومت الهی مستضعفین بر مستکبران و جباران است، افزود: 12 فروردین برای ملت ایران هم عید مذهبی و هم عید ملی است؛ چون جمهوریت که مبتنی بر دموکراسی حقیقی و واقعی است در این روز شکل گرفت و اثبات شد که ملت ایران با مشارکت حداکثری خود سرنوشت و آینده خود را خود رقم می زنند.

خطیب جمعه زاهدان با اشاره به بعد دیگر جمهوری اسلامی یعنی توجه ملت ایران به ارزش‌ها و احکام اسلامی تصریح کرد: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر باورهای دینی مردم که همان اسلام ناب محمدی (ص) است استوار شد و مردم آن را با جان و دل پذیرفته و با تقدیم هزاران شهید حفظ کردند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در استان تأکید کرد: آمار بالای مسافران نوروزی و جذب گردشگر در سال 1389 نسبت به سال گذشته نشان از وجود امنیت در استان سیستان و بلوچستان و عملکرد خوب دستگاه‌های متولی است./940/پ202/س
ارسال نظرات