۱۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۷۸۵۴۰

بانوی مسیحی به دین مبین اسلام مشرف شد

خبرگزاری رسا ـ یک بانوی مسیحی اهل کشور ارمنستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان آمل به دین مبین اسلام مشرف شد.
دين اسلام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، خانم هاسمیک هاگوپیان، بانوی مسیحی اهل کشور ارمنستان امروز با حضور در دفتر حجت الاسلام محمد علی رحمانی، امام جمعه شهرستان آمل با ذکر شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

وی که پس از تشرف به دین مبین اسلام نام ‌«فاطمه» را برای خود برگزید، در خصوص تشرف خود به دین مبین اسلام گفت: در سال های اخیر ‌حضور من در اماکن متبرکه و امامزادگان شیعیان و نیز شرکت در برخی مجالس عزاداری ائمه اطهار به ویژه امام حسین (ع) سبب شده به دین اسلام گرایش پیدا کردم.

این بانوی مسلمان شده ارمنستانی با بیان این‌که در این مدت به همراه برخی از دوستانم در محافل قرآنی و مساجد حضور پیدا کردم، خاطر نشان کرد: حضورم در این محافل دینی و مذهبی بیشترین نقش را گرایش من به دین مبین اسلام داشته است.

وی دین اسلام را کامل‌ترین دین دانست و با بیان این که در دین مبین اسلام هیچ محدودیتی برای زنان وجود ندارد، تصریح کرد: دین مبین اسلام تفاوتی بین زن و مرد قائل نمی‌شود و این برای من بسیار مهم است.
 
این بانوی مسلمان شده ارمنستانی با بیان این‌که تشرف من به دین مبین اسلام از روی تحقیق و کاملاً از روی اختیار بوده است، ادامه داد: من با علاقه کامل به این دین گرایش پیدا کردم.

حجت الاسلام محمد علی رحمانی، امام جمعه آمل، نیز در این مراسم با اشاره به افزایش میزان استقبال ‌به دین مبین اسلام در سال های اخیر‌ گفت: این نشان دهنده کامل بودن این دین در میان دیگر ادیان است./950/پ202/س
ارسال نظرات