۱۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۸۶۱۲
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز:

رویکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بازتعریف شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز گفت: تعریفی که اکنون از فرهنگ و ارشاد اسلامی در این اداره وجود دارد با تعالیم ناب اسلامی فاصله دارد.
حجت الاسلام کلاه کج 
رييس سازمان ملي جوانان خوزستان
حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: متأسفانه تعریفی که اکنون در این نهاد وجود دارد، بسیار متفاوت با تعالیم اسلامی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز با انتقاد از عملکرد وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: متأسفانه این وزارتخانه به سبب جهت‌گیری‌های سیاسی در سال‌های گذشته کمتر به مقوله‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخته و بیشتر محفلی برای هدایت جریان های سیاسی بوده و تا جایی پیش رفته که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از دولت های پیشین اکنون در یکی از شبکه های خارجی علیه نظام فعالیت می کند.

وی با اشاره به غفلت مسؤولان اهواز نسبت به سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال های اخیر به سبب برخی از مشکلات داخلی سازمان، این اداره از رسالت اصلی خود که ترویج فعالیت های فرهنگی و اسلامی است غافل شده و باید بازنگری جدیدی در این نهاد صورت گیرد.

حجت الاسلام کلاه‌کج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که استقلال یک ملت جز با استقلال فرهنگی حاصل نمی‌شود، اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز به سبب عدم استقلال فرهنگی، تا‌کنون خروجی مطلوبی نداشته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز در پایان، لازمه تحول فرهنگی در استان را همدلی، همفکری، همراهی و همیاری مدیران استان دانست و اظهار داشت: مدیران باید به جای رقابت، رفاقت را سرلوحه کار خود قرار دهند./945/ت 302/س

ارسال نظرات