۱۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۸۶۲۶
معاون پژوهش جامعة الزهرا:

همایش همت مضاعف و کار مضاعف به همت جامعة الزهرا برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش جامعة الزهرا(س) گفت: نشست های علمی و همایش سالانه همت مضاعف و کار مضاعف در جامعة الزهرا(س) برگزار می شود.
همت مضاعف و کار مضاعف


زهرا تاجیک، معاون پژوهش جامعة الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با نام همت مضاعف و کار مضاعف، گفت: همت و کار مضاعف از آن نظر که در جنبه ها و ابعاد مختلف زندگی روزمره خود را نشان می دهد، مطرح است.

وی افزود: پیام های رهبر معظم انقلاب در هر سال صورت نمایشی و تشریفاتی ندارد، بلکه به روش ها و گراهایی برای حل مشکلات جامعه اشاره دارد.

تاجیک با بیان این‌که جنبه های علمی و تحقیقی یکی از شاخص های مهم قدرت در دنیای کنونی است، گفت: برای این‌که در جنبه های علمی و تحقیقی نسبت به سایر کشورها عقب نمانیم، همت مضاعف و کار مضاعف لازم است.

وی اظهار داشت: بسیاری از امور زندگی در ارتباط با مسأله علم آموزی، تحقیق و پژوهش است و این سه مسأله نیز از نظر رهبر معظم انقلاب جزو مهم ترین عرصه های تجلی عملی شعار امسال قرار گرفته است.

معاون پژوهش جامعة الزهرا(س) تصریح کرد: داشتن همت مضاعف برای تعیین اهداف در آینده، برنامه های لازم برای رسیدن به این اهداف و بازنگری برنامه های گذشته در عرصه های مختلف علم آموزی، تحقیق و پژوهش ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: پیام امسال رهبر معظم انقلاب شرایطی را در زمینه های مختلف ایجاد می کند که با به دست آوردن آن شرایط به آنچه تاکنون خواسته ایم و نرسیده ایم، خواهیم رسید.

تاجیک به نقش مؤثر آموزه های دینی و انگیزه های مقدس در تقویت پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آموزه های دینی در تقویت بُعد معنوی جامعه از نظر تولید و تقویت معنویت مؤثر و استفاده از دستورالعمل ها و برنامه های آن در این زمینه ضروری است.

وی با بیان این‌که معاونت پژوهش جامعة الزهرا(س) در نظر دارد بخشنامه ای را در راستای پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در سالجاری تدوین کند، گفت: نشست های علمی و همایش سالانه همت مضاعف و کار مضاعف در جامعة الزهرا(س) برگزار می شود. /920/ت302/ع

ارسال نظرات