۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۷۸۶۴۲

مسابقه اثرات همت مضاعف و کار مضاعف در سوادکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه از برگزاری مسابقه «اثرات همت مضاعف و کار مضاعف در جامعه» از سوی این اداره خبر داد.
همت مضاعف
حجت الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر، رییس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان همت مضاعف و کار مضاعف، از برگزاری مسابقه مقاله نویسی«‌اثرات همت مضاعف و کار مضاعف در جامعه» از سوی این اداره خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت تحقق عملی پیام امسال مقام معظم رهبری در جامعه گفت: باید مبانی و مقدمات ایده همت مضاعف و کار مضاعف را برای نسل جوان و نوجوان روشن کنیم تا همه اقشار نسبت به آن با دقت نظر و توجه عمل کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه افزود: مسابقه فرهنگی مقاله نویسی با موضوع اثرات همت مضاعف و کار مضاعف در جامعه بین دانش آموزان طرح نخبگان دینی، هسته‌های فرهنگی جوان و مصباح الهدی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ذاکری خطیر ترویج فرهنگ کار و تلاش را محور برنامه‌های تبلیغی و مذهبی دانست و با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی کار و تلاش در جامعه ابراز داشت: احادیث و روایات فراوانی درباره فرهنگ کار و تلاش داریم که باید برای ترویج آن در جامعه اطلاع رسانی و روشنگری شود.

وی همچنین مبلغان را محوری ترین قشر برای ترویج فرهنگ کار در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: برای سازندگی و پیشرفت کشور ارزش های کار و کوشش را برای جوانان و نوجوانان در محافل و مجالس بیان کنیم.

حجت الاسلام ذاکری خطیر همت و کار مضاعف را مقدمه دستیابی ایران اسلامی به عزت واقعی دانست و افزود: امروز کشور ما در بیشتر زمینه ها همچون علوم و فنون روز و بحث‌های هسته‌ای و نظامی با اقتدار به جلو حرکت می‌کند که لازمه این موفقیت‌ها،‌ همت مضاعف و کار مضاعف است.

وی افزود: همت مضاعف و کار مضاعف در سال جدید نگاه عمیق و آینده نگرانه‌ به افق توسعه و پیشرفت است./950/پ202/س
ارسال نظرات