۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۸۶۷۸

بیش از پنج هزار گفتمان دینی در زنجان برگزار شده است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت : درسال 88 پنج هزارودویست وبیست وپنج گفتمان دینی درزنجان برگزارشده است .
اميرعلي اميني راد،کارشناس فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي زنجان
به گزارش خبرگزاری رسا ، امیرعلی امینی راد،کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان   گفت : امروزه با توجه به ناتوی فرهنگی و جنگ نرم دشمنان که هدف آن مخدوش نمودن نشانه های امید و تبدیل نقاط قوت نظام به نقاط ضعف و ایجاد نا امنی و یأس و در نهایت ایجاد تفرقه و اختلاف بین گروههای داخلی نظام و ضربه زدن به فرهنگ اصیل اسلامی و ارزشهای دینی جامعه اسلامی است اهمیت دادن و توجه به نیازهای دینی و فرهنگی و در کنار آن رشد و تقویت باورها و اعتقادات ناب و اصیل اسلامی و دینی مردم بیش از گذشته احساس می گردد .

وی افزود : دشمنان دین با استفاده از شیوه هایی چون ترویج خرافات ، معرفی الگوها به منظور ترویج فرهنگ غرب مبتنی بر بی حجابی ، تحقیر و منزوی کردن جریان ادب و فرهنگ اسلامی ، اشاعه افکار مخرب و ایجاد شبهه ، بیگانه نمودن جوانان از اعتقادات دینی و نظام اسلامی ، ایجاد بحران اخلاقی که به منظور ترویج اخلاق غیر اسلامی در جامعه صورت می گیرد و در نهایت دشمنان می خواهند با ولایت ستیزی هویت دینی و ملی اقشار مختلف جامعه اسلامی به خصوص اقشار تأثیر گذار را از طریق ایجاد بحران هویت و پوچی از بین ببرند .

وی اظهار داشت : در همین راستا و در جهت بالا بردن سطح آگاهی افراد جامعه گفتمانهای دینی به منظور پاسخ گویی به سئوالات مردم به صورت تبلیغ چهره به چهره و پرسش و پاسخ در سطح استان زنجان اجرا می شود و این طرح یکی از راهکارها و روشهای تأثیر گذار در خصوص آگاهی بخشی و رشد معلومات فرهنگی و دینی مخاطبین گفتمانهاست که توانسته است اهداف سازمان تبلیغات اسلامی را در حوزه فرهنگ دینی تأمین کند و بازخورد مناسب و اثر گذاری در سطح جامعه داشته باشد .

وی درخاتمه گفت :تعدادگفتمانهای کارگاهی وهمایشی برگزارشده سال 88 اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان 5225 جلسه بوده است. /917/د102/ص
ارسال نظرات