۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۷۸۷۰۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی سراوان:

مساجد پایگاه اصلی انجام برنامه های قرآنی و فرهنگی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان، گفت: مساجد پایگاه اصلی و بزرگی برای انجام برنامه های فرهنگی و دینی هستند و باید برنامه های قرآنی و مذهبی با کیفیت خوبی برای جوانان و نوجوانان در مساجد برگزار شود .
مسجد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مسؤول و اعضاء هیئت امناء مسجد جامع حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهرستان سراوان در خصوص برنامه های فرهنگی این مسجد با حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان، دیدار و گفتگو کردند .

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه سراوان، در این دیدار اظهار داشت: هیئت امنای مساجد امین مردم هستند و باید با تمام سعی و کوشش برای آبادانی و رشد و شکوفایی مسجد تلاش خود را بکار گیرند .

وی، افزود: مساجد پایگاه اصلی و بزرگی برای انجام برنامه های فرهنگی و دینی هستند و برگزاری برنامه های قرآنی و مذهبی با کیفیت خوب بویژه جوان پسند که موجب جذب جوانان و نوجوانان شود و حفاظت از حریم مساجد و دور بودن از مسائل غیر فرهنگی و غیر اسلامی به عهده هیئت امنای مساجد است .

همچنین امام جمعه سراوان در این دیدار از هیئت امناء مسجد جامع حضرت علی بن ابیطالب (ع) سراوان به دلیل اهمیت دادن به مسائل فرهنگی و قرآنی قدردانی کرد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات