۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۷۸۷۲۳
با رویکرد تبیین مؤلفه های جنگ نرم؛

نمایشگاه والعصر در حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه «والعصر» به همت واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت فاطمه زهرا(س) با رویکرد تبیین مؤلفه های جنگ نرم و آشنا کردن طلاب با هجمه های دشمنان در این مدرسه برگزار شده است.
نمایشگاه والعصر در حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نمایشگاه «والعصر» در پنج غرفه در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است که این غرفه ها شامل غرفه تهاجم فرهنگی، معرفی فرق ضاله، غرفه مطبوعات، سیاست و غرفه امام و شهدا می شود.

غرفه تهاجم فرهنگی به معرفی و تبیین حربه هایی که دشمنان از آن استفاده کرده و به فرهنگ اسلامی هجمه وارد کرده اند پرداخته تا جایی که می بینیم بر روی محصولات فرهنگی، لباس، فیلم ها وحتی اقلام خوراکی نشانه ها و نمادهای فرهنگ غرب درج شده است.

در غرفه دوم که مربوط به معرفی فرق ضاله است به معرفی کتبی که در این زمینه وجود دارد پرداخته که در این بین به فرقه انحرافی شیطان پرستی و نفوذ آن در بین جوانان کشورمان توجه ویژه ای شده و نمادهای این فرقه انحرافی، تصاویری از شیطان پرستی در ایران و... در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

از آنجایی که رسانه ها به ویژه تلویزیون تأثیر بسیاری در افکار عمومی دارند در غرفه سوم شاهد چگونگی هجمه غرب و صهیونیزم در مطبوعات و نحوه استفاده آن ها از رسانه ها در رسیدن به اهداف خود هستیم.

غرفه سیاست یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه به شمار می رود که در آن روشنگری های امام خمینی(ره) که منطبق بر وقایع پس از انتخابات است و نیز ابزارهایی که دشمنان در عرصه سیاست علیه ایران و آرمان های انقلاب اسلامی به کار می برند به مخاطبان ارائه شده است.

در بخش پایانی نمایشگاه غرفه امام و شهدا را شاهد هستیم، این غرقه نمایانگر این واقعیت است که راه حقیقی و صراط مستقیم همان توسل به ائمه(ع) و شهدا و دنبال کردن راه آن هاست و تا زمانی که در این مسیر حرکت کنیم منحرف نشده و ابزارهای دشمنان علیه ایران تأثیری در جوانان ما نخواهد داشت.

بخش ویژه این نمایشگاه نیز به غرفه فروش محصولات فرهنگی اختصاص یافته و در آن کتاب، نرم افزار و سایر محصولات فرهنگی در موضوعات مختلف در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفته است.

تاکنون بیش از 400 نفر از طلاب مدارس علمیه خواهران مشهد و عموم مردم از نمایشگاه والعصر بازدید کرده اند.

گفتنی است این نمایشگاه از نیمه اسفندماه سال گذشته در محل مدرسه حضرت فاطمه زهرا(س) افتتاح شده و تا نوزدهم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت./934/پ202/ص
ارسال نظرات