۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۸۷۶۴
امام جمعه شوشتر:

دستیابی به قله‌های‌ افتخار در گرو عمل به منویات رهبری است

خبرگزاری رساـ امام جمعه شوشتر گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری و استفاده از دانش غنی اسلامی ضامن دستیابی به قله های رفیع افتخار است.
سال همت مضاعف و کار مضاعف
حجت الاسلام سید جلیل قدمی محقق، امام جمعه شوشتر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ گفت: پیشرفت جهان غرب مرهون علوم و فنون به یغما رفته‌ مسلمانان است و باید برای احیای هویت حقیقی اسلام و نظام جمهوری اسلامی همت و تلاش مضاعف کرده تا به جایگاهی که زیبنده کشور و ملت ایران اسلامی است نایل شویم.

امام جمعه شوشتر با اشاره به پیشرفت‌های اخیر ایران در عرصه های گوناگون ابراز داشت: این دستاوردهای افتخارآمیز که سبب حیرت کشورهای جهان شده است، حاصل همت و کار مضاعف است.

حجت الاسلام قدمی محقق تصریح کرد: عناوینی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال ها انتخاب می شود، در حقیقت تبیین چشم اندازی برای ملت و دولت جهت رسیدن به اهداف متعالی اسلام است.

وی با اشاره به نقش حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بیان داشت: مردم با حضور گسترده و پرشور خود، در حقیقت آمادگی‌شان را برای رشد و اعتلای بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه های گوناگون به منصه ظهور رساندند؛ از این رو مسؤولان باید همت و کار خود را در جهت رفع خواسته های رهبری و مردم مضاعف کنند.

امام جمعه شوشتر با تأکید بر هوشیاری و درک مردم از فراز و نشیب‌های نظام خاطر‌نشان کرد: همیشه ملت، با هوشیاری و درک مثال زدنی خود از اوضاع داخلی و خارجی، پیشروی مسؤولان بوده‌اند.

حجت الاسلام محقق با اشاره به نقش علما در تحقق شعار همت مضاعف و کار مضاعف تأکید کرد: علما باید پیشرو و هادی مسؤولان و مردم باشند تا مدیران نظام با پیروی از این قشر فرهیخته، در مسیر تحقق منویات رهبری گام بردارند./945/ت302/س
ارسال نظرات