۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۸۷۷۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

همت مضاعف و کار مضاعف به فرهنگ غالب در کشور تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: برای جبران عقب ماندگی تاریخی کشور نیاز به همت و تلاش مضاعف داریم و این به معنای نبود تلاش و همت در کشور نیست؛ بلکه تأکیدی بر گسترش فرهنگ همت و تلاش مضاعف در جامعه است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع کارکنان این اداره کل در رشت با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف گفت: تحقق پیام نوروزی رهبری، عامل خنثی شدن توطئه ها و تحریم های استکبار جهانی است.

وی با بیان این‌که پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب تنها رمز پیشرفت، خودکفایی کامل و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است، اظهار داشت: فرهنگ کار و تلاش مضاعف برای خدمت به مردم باید بین همه مسؤولان نظام، فرهنگ سازی و نهادینه شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان، موفقیت و تعالی نظام را در گرو پیروی و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: پیروی از ولایت فقیه سبب ناکام شدن دشمن در رسیدن به اهداف شومشان خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: با بهره‌گیری درست و بهینه‌سازی منابع و تلاش مضاعف در آینده‌ای نزدیک، نام مقدس نظام جمهوری اسلام ایران در جهان خواهد درخشید و الگوی تمام عیار جهانیان خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: در سال همت مضاعف و کار مضاعف باید توجه بر تفکیک کمیت و کیفیت باشد، اگر چه کمیت ارزش دارد اما نباید موجب سهل انگاری در کیفیت شود.

مدیرکل تبلیغات استان با بیان این‌که سال جدید طبق فرموده رهبری باید با همت و کار مضاعف همراه باشد، افزود: این مهم در حوزه فعالیت های فرهنگی و مبارزه با تهاجم فرهنگی کار و همت بیشتری را می طلبد.

حجت الاسلام یاری با اشاره به این‌که همت و کار مضاعف، راهبردی برای رهایی از مشکلات آینده کشور است، بیان داشت: با توجه به این‌که دهه چهارم انقلاب به نام دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است، هیچ پیشرفتی بدون تلاش و همت مضاعف میسر نخواهد بود.

وی اظهار داشت: برای جبران عقب ماندگی تاریخی کشور نیاز به همت و تلاش مضاعف داریم و این به معنای نبود تلاش و همت در کشور نیست؛ بلکه تأکیدی بر گسترش فرهنگ همت و تلاش مضاعف در جامعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این‌که این نامگذاری یک راهبرد برای برون رفت از مشکلات آینده کشور است، گفت: باید تلاش شود این نامگذاری‌ها تشریفاتی نباشد؛ بلکه به عنوان یک راهبرد مورد توجه همه افراد جامعه قرار گیرد./950/پ202/س
ارسال نظرات