۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۷۸۸۰۶
نماینده مردم قم:

کشورهای استکباری هیچ گاه نتوانستند بر اراده ملت ها غالب شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در مقابل کشورهای ضد استکباری مثل ایران از هیچ حربه ای برای براندازی خودداری نمی‌کند ولی هیچ گاه نتوانسته بر ارده ملت ها غالب شود.
حجت الاسلام علي بنايي
حجت الاسلام علی بنایی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تهدید جدید رژیم صهیونیستی گفت: امروز اصل مساله فلسطین و مقاومت حماس برای همه تحلیلگران غربی و شرقی روشن شده و انتفاضه های مردم فلسطین نشان داد که اسراییل که روزی قدرت اول منطقه نام داشت و همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار او بود، در مقابله با فلسطین و لبنان با دست خالی برگشت.

وی ادامه داد: اراده مسلمانان و حمایت های آنان هرچند تجهیزات کافی نداشتند، آنها را در این مبارزه پیروز کرد.

حجت الاسلام بنایی اظهار داشت: اوباما صحبت هایی کرده است که چندین بار توسط سردمداران کشورهای سلطه گر آزموده شده است و تاریخ نشان داده که با تهدید در مقابل ملت ها راه به جایی نمی توان برد.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی و تغییر معادلات جهان، ادامه داد: آمریکا در مقابل کشورهای ضد استکباری مثل ایران، از هیچ حربه ای برای براندازی، خودداری نکرده و از روش های تحریم، ترور، جاسوسی، راه انداختن لشگرها و... استفاده کرده است ولی هیچ گاه نتوانسته بر اراده ملت ها غالب شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شعارهای اوباما مانند شاخه گلی بود که پنجه های فولادی در پشت آن است، گفت: ساده انگاری بود که شعارهای اوباما را باور کنیم و کسی که تابع فرامین رهبری باشد، فریب این نوع شعارها را نمی خورد. /909/ت302/ج


ارسال نظرات