۱۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۸۸۵۶
آیت الله نوری همدانی:

نعره های ظاهری آمریکا، ناله درونی استکبار است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی تهدیدات رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران را توخالی توصیف و تصریح کرد: این کشور گرچه در ظاهر به ایران اولتیماتوم می دهد اما در واقع درد و ناله های خود را بیان می کند.
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرهنگیان، در سخنانی با اشاره به تهدیدات واهی و تو خالی اوباما رییس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، این تهدیدات را نشانگر درماندگی و استیصال غرب و آمریکا در برابر انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران دانست.

وی ابراز داشت: آمریکا در ظاهر نعره می کشد و به جمهوری اسلامی ایران اولتیماتوم می دهد اما در دل و باطن از انقلاب اسلامی درد دارد و ناله های درونی خود را در قالب اولتیماتوم بیان می کند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نعره آمریکا ناله است تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع استکبار جهانی و آمریکا که روزی در ایران هر کاری که دلشان می خواست می کردند، قطع شده است و به دلیل ضربه و سیلی که از انقلاب خورده اند در صدد توطئه علیه انقلاب هستند.

وی گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مدام در حال توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران بودند و سعی کرده اند با ترفندهای مختلف به انقلاب ضربه زده و جلوی امواج آن را بگیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایران در عرصه های مختلف علمی و فناوری قدرتمند است تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم با حفظ بیداری و بصیرت و همچنین آگاهی کامل این انقلاب را حفظ کنیم.

استاد حوزه علمیه قم دفاع مقدس را میراث فرهنگی کشور و انقلاب دانست و تاکید کرد: همه آحاد جامعه باید به این مهم توجه کنند و بدانند که رزمندگان دلاور ایران در چه شرایطی، دشمنی را که از سوی قدرت های جهانی حمایت می شد شکست دادند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، امروز ملت های آزاده جهان بیدار شده اند و در مقابل مستبدان و مستکبران می ایستند.

وی در ادامه با بیان اینکه تشخیص حق از باطل از جمله ویژگی های بارز شخص عاقل است گفت: برخی از افراد دارای معلومات بالایی هستند اما درک درستی از مسائل و قضایا ندارند و در تشخیص حق و باطل دچار اشتباه می شوند.

این مرجع تقلید با اشاره به جامعیت دین مبین اسلام تاکید کرد: دین اسلام به همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه توجه کرده و افزون بر تبیین مسائل و احکام شرعی و معارف، به مباحث دنیوی و ظاهری نیز پرداخته است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به سال همت مضاعف و کار مضاعف گفت: کار و همت بسیار مهم و تاثیرگذار است، کار کردن نوعی شایستگی است. تا کار، همت و حرکت نباشد پویایی و پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

وی ساختن جامعه اسلامی را کاری مهم خواند و با اشاره به نقش مردم در مسائل مختلف کشور ابراز داشت: نظام و کشور را باید خود مردم بسازند و باید توجه داشته باشیم که ساختن کشور و نظام در نتیجه کار و همت مضاعف حاصل می شود. /924/پ202/ج


ارسال نظرات