۱۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۷۸۸۵۸
مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف:

سند چشم انداز تبلیغ سازمان اوقاف ترسیم می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: تعیین سند چشم انداز و بررسی و حل مشکلات تبلیغ از مهمترین برنامه های شورای سیاست گذاری تبلیغ در سازمان اوقاف است.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در سی و یکمین هم اندیشی مدیران، معاونان، و مسؤولان روابط عمومی کاروان های تبلیغی گفت: شورای سیاست گذاری تبلیغ به ریاست نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: تعیین سند چشم انداز و بررسی و حل مشکلات تبلیغ از مهمترین برنامه های این شورا است.

مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف اظهار داشت: این اداره کل در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همت و کار مضاعف، پانزده هزار مبلغ به صورت متمرکز از قم و پنج هزار نفر به صورت غیر متمرکز از دیگر شهرستان ها به سراسر کشور اعزام می کند.

حجت الاسلام رضوی مهر خاطر نشان کرد: تلاش و همت مضاعف در افزایش کمی و کیفی مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برنامه های پیش روی این اداره کل است.

گفتنی است، در ابتدای این هم اندیشی حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت به تشریح فتنه در انتخابات اخیر پرداخت./919/ت302/ع

ارسال نظرات