۱۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۸۸۷۷
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان:

شعار همت مضاعف و کار مضاعف برگرفته از مبانی اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان طرح شعار ‌سال جدید به نام ‌همت مضاعف و کار مضاعف از سوی مقام معظم رهبری را برگرفته از مسائل دینی و اعتقادی عنوان کرد.
حجت الاسلام حسيني فرد مدير کل اوقاف و امور خيريه استان خوزستان
حجت الاسلام عبدالرضا حسینی فرد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، در‌ گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ اظهار داشت: نامگذاری سال جدید به نام ‌همت مضاعف و کار مضاعف ریشه در مسائل دینی و اعتقادی دارد و پیشرفت جامعه در گرو همت و کار مضاعف است.

وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته در کشور خاطر‌نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی تلاش زیادی کردند تا در ایران اسلامی تفرقه ایجاد کنند؛ ولی در هر حرکتی که طراحی شد شکست خوردند و امسال نیز نمی‌خواهند شکست خود را قبول کنند.

حجت الاسلام حسینی فرد‌ با بیان این که کار مضاعف و تلاش همه جانبه در اجرای امور اداره کشور یکی راه‌‌های رسیدن به قله‌های رفیع علم و پیشرفت است، افزود: مخاطب این نامگذاری به صورت عام همه مردم و به صورت خاص مسؤولان هستند؛ از این رو برای این امر باید همه تلاش کرده و در عرصه پیشرفت و توسعه در جامعه نقش اساسی ایفا کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با اشاره به هدف رهبری برای این نامگذاری‌ تأکید کرد: نامگذاری سال جدید به نام همت مضاعف و کار مضاعف تنها به این دلیل است که جامعه دارای اهدافی بلند باشد و برای رسیدن به این اهداف‌ تلاش کند‌ تا به موفقیت‌های گوناگون دست یابد./945/ت302/س
ارسال نظرات