۱۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۷۸۸۸۰

همایش حجاب و عفاف در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش حجاب و عفاف و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اردیبهشت‌امسال در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.
حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد چکشیان، دبیر همایش حجاب و عفاف و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش «حجاب و عفاف و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» اردیبهشت‌ماه  امسال در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این کنگره را تبیین واقع‌بینانه مسأله حجاب و عفاف از نگاه جامعه شناختی، روانشناختی و اندیشه دینی، ارتقای روح معنویت در جامعه وتقویت حجاب و پوشش اسلامی در محیط‌های دانشگاهی و دانشجویی عنوان کرد. 

چکشیان افزود: این همایش با محورهای «عفاف و حجاب در اندیشه امام (ره) و رهبری»، «حجاب و عفاف و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، ‌«عفاف و حجاب و حضور زن در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «حجاب در اندیشه‌های استاد مطهری»، «عفاف و حجاب و نقش غیرمستقیم زن در ساختن تاریخ»، «عفاف و حجاب و نقش آن در ترویج فرهنگ ایثار و پایداری» و «عفاف و حجاب و نقش آن در سلامت روحی و روانی رزمندگان دفاع مقدس» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در محورهای یاد‌شده ارسال کنند.

وی ابراز داشت: عموم علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا دهم اردیبهشت‌‌ماه امسال به نشانی الکترونیکی www.kh-hejab.ir ، تلفکس به شماره 3369452ـ 0611 و یا به نشانی‌ اهواز، دانشگاه شهید چمران، معاونت دانشجویی ـ فرهنگی، مدیریت فرهنگی، دبیرخانه همایش ارسال کنند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان کرد: همایش «حجاب و عفاف و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز و اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان برگزار می‌شود.

چکشیان اضافه کرد: خیریه عچرش، مدرس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان دبیر علمی و محمد اکبرزاده کارشناس فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز، به عنوان دبیر اجرایی این همایش هستند.‌/945/پ202/س
ارسال نظرات