۲۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۷۸۸۹۲
امام جمعه موقت اهواز:

فناوری هسته ای در حقیقت اثبات شعار «ما می‌توانیم» است

خبرگزاری رساـ امام جمعه موقت اهواز گفت: فناوری هسته ای در حقیقت اثبات شعار «ما میتوانیم» و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز
حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای، به بومی بودن این فناوری اشاره کرد و گفت: مهمترین ویژگی این فناوری، بومی بودن و بهره مندی از هوش و استعداد جوانان ایرانی و عدم وابستگی به کشورهای غربی است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «هیچ چیز برای جوانان ما غیر ممکن نیست» خاطر نشان کرد: مهمترین پیام این فناوری اتکا به قدرت و الطاف الهی و استفاده از هوش سرشار جوانان ایرانی است.

وی با اشاره به تهدیدها و جوسازی های رسانه ای کشورهای غربی تصریح کرد: آنان با این گونه اقدامات و یا فتنه های داخلی هرگز نخواهند توانست مانع رشد و شکوفایی ملت عزیز ایران شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده،به تحریم های علیه ایران اشاره کرد و گفت: گرچه این تحریم ها ممکن است از جنبه رفاهی مشکلات اندکی برای ملت شریف ایران ایجاد کند ولی به یقین، سبب ایجاد روح خود باوری و خودکفایی در کشور می شود.

امام جمعه موقت اهواز، استمرار این پیشرف ها و دستیابی به قله های رفیع افتخار را مشروط بر توکل به خدا، همدلی، صمیمیت، پیروی از ولایت فقیه و توجه به آرمان های امام راحل(ره) و شهیدان دانست.

وی در پایان به نقش تأثیرگزار علما در استمرار این موفقیت ها اشاره و خاطر نشان کرد: علما به واسطه بهره مندی از منابع غنی اسلامی، بایستی امید و خود باوری را در جامعه، به ویژه دانشمندان جوان ایرانی حفظ کنند./945/ت302/ص
ارسال نظرات