۲۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۸۸۹۵
آیت الله نورمفیدی:

نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی توجیه قرآنی، اسلامی و اخلاقی دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، نامگذاری سال جدید به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف را از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه‌های قرآنی، اسلامی و اخلاقی دانست.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، روز گذشته در دیدار با مدیران صنعت آب و برق استان در گرگان، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف گفت: این نامگذاری سال را از سوی مقام معظم رهبری دارای توجیه قرآنی، اسلامی و اخلاقی است.

وی افزود: یک موحد خداپرست با داشتن معرفت الهی هیچگاه متوقف نمی شود و همیشه در حال فعالیت برای رسیدن به ایمان واقعی است و بنابراین همت و کار مضاعف ریشه در عمق ایمان ما دارد.
 
امام جمعه گرگان با بیان این‌که صفات یک موحد واقعی تنها به نماز خواندن و روزه گرفتن نیست، خاطر نشان کرد: بلکه اگر بخواهیم توحید به معنای دقیق کلمه در وجود ما تحقق پیدا کند باید همه ابعاد وجودیمان دارای همت و کار مضاعف باشد و درهمه زمینه ها تحولات اساسی ایجادکنیم. یعنی در کارهایمان یک نقطه آخر را مورد هدف قرار بدهیم و برای رسیدن به آن نقطه متعالی همت مضاعفی انجام دهیم.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که مسأله آب بسیار مهم وحیاتی است، یادآور شد: مهمتر از مسأله تامین آب شرب برای مشترکین نحوه مصرف بهینه، بهره وری و استفاده صحیح مردم از آب است. چون که اگر ما تولید در زمینه آب داشته باشیم و برنامه ریزی برای مصرف آن را مد نظر نگیریم، هیچ فایده ای ندارد.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: باید در چنین شرایطی با همت مضاعف و مدیریت مناسب، بیش از تامین آب، فکر اساسی برای استفاده صحیح آن برای مردم داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: ارزش فکر کردن از کار بالاتر است چرا که کار بدون فکر، فایده واثری نخواهد داشت و خواسته من از مسؤولان استان دراین زمینه این است که با تشکیل اتاق فکر و راه حل های جدید برای رفع مشکلات مردم همت والا و کار مضاعفی داشته باشند که مردم استان شاهد عینی این مسأله باشند./950/پ202/ص
ارسال نظرات