۲۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۸۹۰۰
عضو خبرگان رهبری:

روز فن‌آوری هسته‌ای روز بزرگ اقتدار و عظمت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری، روز فن‌آوری هسته‌ای را روز بزرگ اقتدار و عظمت ایران اسلامی دانست.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور قرقیزستان گفت: اکنون سیاست های دولت رنگی و یا لاله در قرقیزستان به به بن بست رسید و نقطه پایان انقلاب سال 2005 قرقیزستان و نقطه آغاز رقابت آمریکا و روسیه در جمهوری آسیای مرکزی آغاز شده است.

وی ادامه داد: ما با آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن همیشگی و دیرینه بوده ایم و در این راستا هیچ دوستی هم با روسیه نداشته ایم و نخواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین جباری اظهار داشت: اگر چه تغییرات کنونی به ضرر دولت رنگی بوده است اما مسکو از تحولات روی داده در بیشکک چندان هم ناراضی نیست و به نوعی به نفع اوست چرا که اکنون روسیه خود را در جایگاه تلافی ضربه انقلاب های رنگین 2005 در آسیای مرکزی و قفقاز می بیند.

امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت بیستم فروردین روز ملی فن آوری هسته ای خاطر نشان کرد: روز فن آوری هسته ای روز بزرگ اقتدار و عظمت ایران اسلامی است که باید در پاسداشت آن کوشش نماییم. 

امام جمعه بهشهر اضافه کرد: روز فن آوری هسته ای اوج اقتدار ملتی است که پس از سه دهه تلاش متخصصان ایرانی به بزرگترین فنون پیشرفته جهان مجهز گردید و جهانیان را مبهوت ساخته است.

وی بیان داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمنان شماره یک ایران مخالف دستیابی ایران به این فن آوری بوده و هستند و تنها به فکر انحصار طلبی خود در این وادی و علوم هستند که با نا امیدی مواجه شده اند. 

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: متخصصان و دانشمندان ما با بدست گیری این فن آوری، واژه ما می توانیم را به سرانجام رساندند و موجب نا امیدی بیشتر استکبار را فراهم کردند.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی افزود: شهید آوینی شهید اهل هنر و قلم است که باید همواره در ذهن ها و قلب های ما باقی بماند.

حجت الاسلام و السلمین جباری همچنین از شهید صیاد شیرازی نیز به عنوان قهرمان جهانی و مخلص خاکی در دفاع از دین، اسلام و نظام یاد برد و اظهار داشت: او قهرمان بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر دشمنان بوده است که یادش همواره در تاریخ خواهد درخشید و الگو برای تمام نسل ها خواهد ماند.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در ادامه با گرامیداشت هفته سلامت گفت: تحرک و تغذیه سالم و دوری از اعتیاد سه عاملی است که باید مورد توجه جامعه قرار گیرد. 

وی با قدردانی ازمسؤولان بهداشت و درمان یادآور شد: با توجه به ساخت و ساز مختلف دارو و کشفیات مدرن درمان، همت و تلاش باید در سرلوحه کارها باشد و نباید به فراموشی سپرده شود بلکه باید با توان و همت بیشتری در این عرصه تلاش شویم./950/پ202/ص
ارسال نظرات