۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۸۹۵۵
با حضور طلاب حوزه علمیه قم؛

طرح تبلیغی چهره به چهره در کانون های مساجد قم اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ طرح تبلیغی چهره به چهره با حضور طلاب حوزه علمیه قم در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم اجرایی می‌شود.
حجت الاسلام سعيد روحاني،مسؤول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي و هنري استان قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روحانی، صبح امروز، 21 فروردین در نشستی خبری با حضور خبرنگاران به برنامه های دبیرخانه کانون های مساجد در سالجاری اشاره کرد و گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با نام همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری شده است، طرح های مختلفی را اجرایی خواهیم کرد که تاکنون به آنها پرداخته نشده است.

وی اظهار داشت: توجه بیشتر به روستاها و فعال کردن کانون های مساجد با استفاده از گروه های جهادی یکی از مهم ترین طرح هایی است که در سال همت مضاعف و کار مضاعف اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام روحانی، تأمین استادان کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور، راه اندازی واحد خواهران در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و انتشار نخستین شماره ماهنامه طنین قم در خبرگزاری شبستان قم را از دیگر فعالیت های این دبیرخانه عنوان کرد.

وی از اجرای طرح چهره به چهره در کانون های مساجد قم خبر داد و با بیان این‌که طرح چهره به چهره در تمامی کانون های استان اجرا می شود، گفت: پس از انتخاب تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم و پس از آموزش های لازم، حلقه های معرفت در کانون ها مساجد فعال خواهد شد.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: تا کنون تعداد 160 نفر طلبه در طرح تبلیغی چهره به چهره جذب شده اند و با توجه به ویژگی های لازم جهت جذب حداکثری نوجوانان و جوانان، تعدادی گزینش شده و به مساجد اعزام می شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح مسجد، مدرسه اول ابراز داشت: این طرح که محصول زحمات یکی از کانون های فرهنگی مساجد استان تهران است مکملی برای دروس جوانان و نوجوانان بوده که با استفاده از سی دی های متنی و صوتی در تمام رشته ها از اول راهنمایی تا پیش دانشگاهی طراحی شده است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم اضافه کرد: تعدادی کانون های فرهنگی با نام کانون های مهدویت، شفیعه، امام رضا(ع)، ولایت و روح الله ایجاد می شود که براساس آن نام، فعالیت های خاصی در سطح استان خواهند داشت. /920/پ202/ص

ارسال نظرات