۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۸۹۶۸

مسؤول جدید دبیرخانه انجمن های علمی حوزه منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محسن مهاجرنیا از سوی معاونت پژوهش حوزه های علمیه به عنوان مسؤول جدید دبیرخانه انجمن های علمی حوزه معرفی شد.
حجت الاسلام مهاجرنيا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه مسؤول دبیرخانه انجمن های علمیه حوزه با حضور معاون پژوهش حوزه های علمیه و جمعی از مسؤولان و اعضای انجمن های علمیه، ظهر امروز، 21 فروردین در سالن همایش های انجمن های علمی حوزه برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید علی عماد، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه با تقدیر از فعالیت های حجت‌الاسلام محمد ساجدی در زمان تصدی وی بر دبیرخانه انجمن های علمی حوزه، حجت‌الاسلام محسن مهاجرنیا را به عنوان مسؤول جدید این دبیرخانه معرفی کرد.

وی با بیان این‌که اکنون دبیرخانه انجمن های علمی حوزه به ساماندهی بسیار مناسبی رسیده است، اظهار داشت: حجت‌الاسلام ساجدی به دلیل اشتغالات علمی بسیار از مسؤولیت دبیرخانه انصراف داده و حجت‌الاسلام مهاجرنیا با توجه به دغدغه مندی و همکاری دیرین در انجمن ها به خصوص انجمن مطالعات سیاسی به این سمت انتخاب می شوند.

در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام جواد رفیعی، مدیرکل امور پژوهشی معاونت پژوهش گفت: تشکیل انجمن های علمی حوزه به شرط التزام جدی به لوازم آن می تواند منشأ تحول جدی در عرصه دانش های حوزوی باشد.

وی با بیان این‌که انجمن های علمی حوزه فعالیت های خود را در دو دوره تشکیل و استقرار و دوره تثبیت پشت سر گذاشته اند، افزود: دوره جدید فعالیت های انجمن که دوره جدید توسعه و تحکیم فعالیت های این انجمن ها است، از امروز آغاز می شود.

همچنین در این مراسم، حجج اسلام محمد ساجدی و محسن مهاجرنیا، مسؤولان سابق و جدید دبیرخانه انجمن های علمی حوزه در سخنانی به بیان مشکلات و ارائه راه کارهای موجود برای هرچه بالندتر شدن فعالیت های این انجمن ها پرداختند.

گفتنی است، در حکم انتصاب مسؤول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه که از سوی معاون پژوهش حوزه های علمیه صادر شده بر توسعه کمّی و کیفی انجمن های علمی، اتسافده بهینه از ظرفیت انجمن ها در راستای مدیریت و اهداف علمی حوزه علمیه، تهیه برنامه میان مدت پنج ساله انجمن ها، توسعه همکاری های فیمابین انجمن های علمی و گسترش زمینه جذب بیشتر محققان حوزه تأکید شده است. /920/پ202/ص

ارسال نظرات