۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۷۸۹۹۵
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا:

فناوری هسته‌ای لازمه توسعه و آبادانی ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران انرژی هسته ای را برای پیشرفت علمی ایران اسلامی ضروری دانست و گفت: در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای هرگز یک قدم هم به عقب بر نخواهیم کرد.
رييس جمهور دكتر محمود احمدي نژاد در مراسم روز ملي فناوري هسته اي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سرهنگ پاسدار سید محمد موسوی نژاد، معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران، امروز در همایش فناوری و اقتدار در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نکاء با اشاره به بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای گفت: ایران اسلامی با فن آوری هسته ای بر میزان اقتدار و عزت ملی خود افزود و ما در فن آوری هرگز به یک قدم هم به عقب بر نخواهیم گشت.

وی افزود: آمریکا و کشورهای غربی دارای انرژی هسته ای در زمینه فن آوری هسته ای ایران برخورد دوگانه و تبعیض آمیز دارند و دانش مربوط به غنی سازی اورانیوم را در انحصار خود قرار داده و از دسترسی کشورهای جهان سوم به این فن آوری جلوگیری می کنند و در عین حال همچنان به سکوت حمایت آمیز خود از توسعه زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: ایران اسلامی دانش این فن آوری را با تلاش دانشمندان و متخصصین و با دشواری های فراوان بدست آورده و برای یک لحظه هم از خواسته بحق خود بر نخواهیم گشت و ما در این دانش روز از صفر به صد رسیده ایم و این فن آوری را به صورت بومی درآورده ایم.

موسوی نژاد یادآر شد: ایران اسلامی با تمام مشکلات و موانع اکنون در حالی وارد چهارمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای خود می‌شود که مطابق قوانین بین‌المللی بازرسی آزادانه بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دوربین‌ها از ایران انجام شده و ما با موفقیت، سربلند از این آزمایش بیرون آمده ایم.

وی این انقلاب و دستاوردهای کوچک و بزرگ آن را نشأت گرفته از ارزش های ناب محمدی دانست و یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اکنون در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است.

موسوی نژاد گفت: با دستیابی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دانش هسته ای صلح آمیز با هدف تأمین انرژی، همه جهان به این باور رسیده اند که امروزه با تمامی موانعی که در راه رسیدن ایران وجود دارد دستیابی به انرژی هسته ای کاری بزرگ تر از ملی شدن نفت است.

وی افزود: دولت و همه ما مردم ایران تمامی تلاش را انجام می دهیم و ذره ای از حق خود برای دستیابی به انرژی هسته ای کوتاه نخواهیم آمد چرا که به گفته مقام معظم رهبری انرژی هسته ای را یک نیاز و ضرورت و جزیی از پیشرفت علمی ایران می‌دانیم./950/پ202/س
ارسال نظرات