۲۲ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۹۰۰۹
امام جمعه بابل:

مدیران نظام برنامه‌های خود را بر اساس پیام رهبری تنظیم کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف اشاره کرد و گفت: رهنمود امسال رهبری چراغ روشنی برای رسیدن به تعالی و سعادت است.
امام جمعه بابل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل، روز گذشته در دیدار رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان شناسایی و ساماندهی خواهران مبلغ در سطح روستاها، محلات و آسیب شناسی از چگونگی فعالیتهای آنان یکی از وظایف مهم اداره تبلیغات اسلامی است.

وی با تأکید بر این که در حال حاضر بسیاری محافل در سطح روستاها و شهر ها بدون نظارت برگزار می شود، افزود: اداره تبلیغات اسلامی باید با برنامه ریزی مناسب در سال جدید این گونه جلسات را ساماندهی کرده و از مبلغان کارآزموده و مجرب در این محافل بهره گیری شود.

امام جمعه بابل با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد انحراف و خرافه در بسیاری از محافل و به ویژه در جلسات خانم‌ها ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی باید طلاب و مبلغان مجرب حوزه علمیه را به این گونه جلسات اعزام کند تا از هر گونه خرافه گویی ها پرهیز شود.

حجت الاسلام روحانی با تأکید بر این‌که گستردگی فعالیت های دینی و فرهنگی در شرایط کنونی جامعه تصریح کرد: با توجه به تلاش های شبانه روزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به هویت اسلامی این کشور، متولیان دینی و فرهنگی باید گستردگی این فعالیت ها را بیشتر کنند.

امام جمعه بابل در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف اشاره کرد و بیان داشت: رهنمود امسال رهبری چراغ روشنی برای رسیدن به تعالی و سعادت است.

حجت الاسلام روحانی با تأکید بر این‌که همه ملت ایران باید خود را مخاطب پیام امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی بدانند، تصریح کرد: آحاد ملت و کارگزاران و مدیران کشور باید برنامه های خود را بر اساس پیام رهبری تنظیم کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش ‌خواستار تهیه و تدوین شناسنامه مساجد در سطح شهر، محلات و روستاهای بابل شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل نیز در ادامه این جلسه از شناسایی 120 نفر از خواهران مبلغ سنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مبلغان از جمله افرادی هستند که در سطح محلات جلسات هفتگی و یا ماهانه برگزار می کنند و به منظور ساماندهی و آسیب شناسی از جلسات سنتی و استفاده از روش های نوین آموزشی دوره های مختلف از مباحث احکام و اخلاق با بهره گیری از اساتید حوزه و دانشگاه تاکنون برگزار شده و در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت./950/پ202/س

ارسال نظرات