۲۳ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۹۱۲۱
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

بنیاد مسکن با ارائه خدمات بیشتر از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بنیاد مسکن باید با ارائه خدمات بیشتر در روستاها موجب ثبیت روستاییان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها شود.
حجت الاسلام و المسلمين شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار مدیرکل و مسوولان بنیاد مسکن این استان، خواستار خدمات رسانی بیشتر به روستاییان در سال همت مضاعف و کار مضاعف شد.

وی افزود: مردم در روستاها از بنیاد مسکن انتظارات و توقع بجایی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی، گفت: بنیاد مسکن باید با ارائه خدمات بیشتر در روستاها موجب ثبیت روستاییان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها شود.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: جلب رضایت مردم روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و پیشرفت روستاهای کم جمعیت باید در اولویت باشد.

وحجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با اشاره به تاسیس بنیاد مسکن توسط امام راحل (ره) گفت: بنیاد مسکن باید بازوی نظام، خادم مردم و حامی رهبر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: پیشرفتها و برکات امروز بنیاد مسکن مرهون زحمات و تلاشهای رهبر کبیر انقلاب است و باید نام و خاطره امام راحل همواره زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام محمد بارانی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان سمنان نیز در این دیدار اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت را حرکتی عظیم و در جهت خانه دار شدن مردم عنوان کرد./960/ پ202/ص


ارسال نظرات