۲۳ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۹۱۲۲
نماینده ولی فقیه در گلستان:

رویکرد شبکه‌های‌ فارسی ضد انقلاب دروغ پردازی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بررسی شبکه های خبری فارسی زبان ضد انقلاب ادامه داد: این گونه شبکه‌ها‌ با مطرح کردن مسائلی درباره ایران، دروغ‌هایی را بیان می‌کنند و هرگز نمی‌توان آنان را دلسوز کشور ایران دانست.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز و برتر درسی و اخلاقی دبیرستان امام خمینی(ره) گرگان به برخی سؤوالات دانش آموزان این مدرسه پاسخ گفت.

وی در پاسخ به سؤالات دانش آموزان در خصوص بقای روح، گفت: غریزه‌‌ بقا نشانه‌ای برای باقی ماندن انسان‌ها است و مرگ به معنای از بین رفتن نیست و فلاسفه‌ اسلامی ادله ‌زیادی بر تجرد روح و از بین نرفتن آن آورده‌اند، بدن بعد از مرگ خاک شده ولی روح وی از بین نرفته و در عالمی زندگی می‌کند. 

امام جمعه گرگان با اشاره به اهمیت نماز‌ گفت: انسان برای رسیدن به آرامش روحی و اطمینان و از بین رفتن اضطراب های زندگی نیاز به تکیه گاه دارد، که آن تکیه گاه محکم بشریت، خداوند متعال است که با خواندن نماز تکیه گاه انسان ها محکم می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود دروغ‌گویی را از گناهان بزرگ دانست و خطاب به دانش آموزان افزود: انسان دروغگو از دروغ نفعی نبرده و انسان راستگو مورد اعتماد همگان است.

امام جمعه گرگان با بررسی شبکه های خبری فارسی زبان ضد انقلاب ادامه داد: این گونه شبکه‌ها‌ با مطرح کردن مسائلی درباره ایران، دروغ‌هایی را بیان می‌کنند و هرگز نمی‌توان آنان را دلسوز کشور ایران دانست.
 
آیت الله نورمفیدی با بیان این‌که زمینه مسائل اعتقادی باید در وجود انسان باشد، گفت: ایمان واقعی خودش به وجود نمی آید و ایمانی هم که به ارث رسیده باشد بسیار مؤثر نیست و اصول اعتقادی باید اجتهادی باشد و باید برای خود، خدا را اثبات کند و بعد از اثبات نیز، همه‌ امور را در دست خدا ببیند.

وی ادامه داد: ایمان سطحی و خانوادگی در یک فراز و نشیب خود را می بازد؛ اما ایمان مبتنی بر پایه‌ محکم از بین نمی‌رود.
 
نماینده ولی فقیه در گلستان در مورد چگونگی توبه نیز‌ افزود: کسی که از خدا عمر می‌گیرد و در آن گناه کند و اگر یک لحظه پشیمان شود این توبه است.
 
وی با اشاره به بحث تکلیف افزود: کسی که تکلیف نداشته باشد اگر گناه مرتکب کند مواخذه نمی شود ولی در صورت عادت کردن به انجام گناه، بعد از سن بلوغ نیز نمی تواند آن گناه را ترک کند.
 
آیت الله نورمفیدی با اشاره نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری گفت: نامگذاری سال ها فلسفه‌ای دارد و فلسفه آن به عنوان یک ارزش در طبقات جامعه ما است و تا همت بالا نرود، کشور به جایی نمی رسد و همت باید بلند و بالا باشد.
 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیشرفت یک مملکت به جوانان آن بستگی دارد و اگر همه تلاش جوانان علم آموزی و تولید علم و خدمت به کشور باشد، می توان به آینده کشور خوش بین بود.

وی با بررسی روابط پسر و دختر، ارتباط با نامحرم را گناه خواند و گفت: جوانی که دنبال این کارها باشد درس خوان واقعی نیست و فرصت فکر کردن و رفتن به سوی تعالی و ترقی را پیدا نمی کند.

آیت الله نورمفیدی بهترین تفریح را ورزش دانست و افزود: جوانی که دنبال حرام باشد نمی تواند به خوبی درس بخواند و به آینده‌ خودش لطمه می‌ز‌ند؛ بنابر این برای حل این موضوع باید شرایط ازدواج در جامعه، سهل و آسان شود‌./950/پ202/س
ارسال نظرات