۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۹۲۹۲
مدیر اداری مالی حوزه های علمیه خواهران:

شعاری برخورد کردن با پیام رهبر معظم انقلاب کفران نعمت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداری مالی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به نامگذاری سال همت مضاعف و کار مضاعف از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: شعاری برخورد کردن با پیام رهبر معظم انقلاب کفران نعمت و نقض وظیفه است.
سال همت مضاعف و کار مضاعف


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اصغر عبداللهی، مدیر اداری مالی حوزه های علمیه خواهران در مراسم گردهمایی مسؤولان مالی مدارس علمیه خواهران کشور که صبح امروز 25 فروردین ماه در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال همت مضاعف و کار مضاعف از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: شعاری برخورد کردن با پیام رهبر معظم انقلاب کفران نعمت است.

وی با طرح این سؤال که مخاطب رهبر معظم انقلاب کیست، مراد از فرمایش رهبری و مبنای نظریه این فکر و اندیشه چیست و آیا با یک شعار در یک سال کشور متحول می شود، افزود: رهبر معظم انقلاب، امام و سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مخاطب ایشان تمام امت هستند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نه تنها دلسوز ملت، بلکه انسان والا و سترگی است که با راهبری خود، ایران اسلامی را در برابر تمام کفر، نفاق و استکبار با بهترین نوع و متد اسلامی خود اداره می کنند و ملت ایران مدیون رهبری ایشان است.

وی به قانون اربیتال شیمی و وجود یک هسته مرکزی با مدارهای متعدد اشاره کرد و گفت: حوزه در مدار مرکزی هسته ای قرار دارد که رهبر معظم انقلاب مرکزیت آن هسته است، نخستین مدار این هسته ولایتمداری است، حوزه از جنس رهبری و در مقام لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب زیبنده تر از همگان است.

معاون اداری مالی حوزه های علمیه خواهران با بیان این‌که ملت ایران باید به واسطه خیر حوزویان، به فرمان رهبر معظم انقلاب جامع عمل بپوشانند، خاطرنشان کرد: هرچند شعار نشاط می آورد و تبلیغ است اما شعاری برخورد کردن با پیام رهبر معظم انقلاب کفران نعمت و نقض وظیفه است و نباید با آن شعاری برخورد کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی ایشان «باید گام ها را بلندتر برداریم و متراکم تر کار کنیم» اظهار داشت: متراکم کار کردن یعنی از یک امکان محدود و فضای محدود استفاده بهتری شود.

عبداللهی با تأکید بر الگو قراردادن رهبر معظم انقلاب در همت مضاعف و کار مضاعف، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب که هر سال به مدت یک هفته در مشهد می ماندند، امسال به پاسداشت فرمان همت مضاعف و کار مضاعف بلافاصله به تهران بازگشتند و با همت مضاعف، کار مضاعف خود را آغاز کردند و این حرکت برای امت ایران باید الگو قرار گیرد.

وی اضافه کرد: آغاز فعالیت رهبر معظم انقلاب در تعطیلات نوروزی برای ملت ایران یک پیام حکومتی داشت. ایشان فضای منفی تعطیلات در نظام جمهوری اسلامی ایران را عملاً شکستند و کار را در تعطیلات شروع کردند.

معاون اداری مالی حوزه های علمیه خواهران در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که نباید اسیر اشتغالات فتنه انگیزان سیاسی شویم که هشت ماه وقت ما را در سال 1388 سوزاندند، اشاره کرد و اذعان داشت: هرچند با بصیرت رهبر معظم انقلاب، چشمه فتنه از حدقه نفاق درآمد، اما هشت ماه ملت ایران به این امر مشغول بودند.

وی ادامه داد: اساس استراتژی دشمن در بستر داخلی و خارجی پیش از انتخابات سال 88 بر فریب و تفکری مارقین صفت بنا شده بود، با پیدایش جریان پس از انتخابات چشم فتنه درآمد و براساس آن تا مدت قابل توجهی مصونیت بسیار خوبی برای نظام اسلامی ایجاد شده است.

عبداللهی با بیان این‌که از رهبر معظم انقلاب در این زمینه بسیار هزینه شد، ابراز داشت: گاهی فرد در درون خود می شکست که رهبر معظم انقلاب تنهای تنها در مقابل یک جریان فتنه ایستاده بود و کسانی تنها نقطه ادراک مشترک با او داشتند که امت، بسیجی، جهادی، پاسدار و سرباز او بودند و در خواص مردودی به وجود آمد.

وی در پایان خواستار عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب که مبنی بر اولویت قراردادن علم، تحقیقات و مراکز تحقیقاتی و استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود با کمال بهره وری شد و گفت: بهره وری در نظام علمی یعنی پول کمتر، وقت کمتر، راندمان بیشتر، از این رو کمتر هزینه کنیم و سرعت بیشتری داشته باشیم تا بازده و راندمان فعالیت ها بالا رود. /920/پ202/ص

ارسال نظرات