۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۹۳۲۷
آیت الله مقتدایی در دیدار با اعضای شورای مرکزی کمیته امداد:

در همه احوال و شرایط با مردم خوب برخورد کنید

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار با اعضای شواری مرکزی کمیته امداد گفت: نحوه و نوع کار شما به گونه ای است که وقتی افرادی دچار مشکل می شوند سراغ شما می آیند و باید سعی کنید در همه احوال و شرایط با مردم خوب برخورد کنید.
ديدار اعضاي شوراي مرکزي کميته امداد امام خميني با يت الله مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) با قدردانی از اقدامات و فعالیت های مؤثر این نهاد مقدس ابراز داشت: باید برای روح امام راحل طلب مغفرت کرد که با دید الهی خود دستور تشکیل این کمیته را دادند.

وی با اشاره به برخی از فعالیت ها و اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) و روند رو به رشد و گسترش این نهاد تاکید کرد: در آن زمان کسی احساس نمی‌کرد که کمیته امداد چه برکاتی دارد، اما بحمدلله امروز برکات کمیته امداد مشخص و روشن شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان را امری ممدوح ارزیابی و خطاب به مسؤولان و مدیران کمیته امداد تصریح کرد: خدمتی که شما در این نهاد، به جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش ارائه می دهید بسیار با ارزش است.

آیت الله مقتدایی با بیان توصیه هایی خطاب به دست اندرکاران و مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) ابراز داشت: انسان اگر ارزش کار برای مردم و خدمت به محرومان را بداند نشاط بیشتری کسب خواهد کرد و هیچگاه از کار و فعالیت خسته نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ماموریت های کمیته امداد خطاب به دست اندرکاران این نهاد گفت: نحوه و نوع کار شما به گونه ای است که وقتی افرادی دچار مشکل می شوند سراغ شما می آیند و باید سعی کنید در همه احوال و شرایط با مردم خوب برخورد کرده و مشکلات آنان را حل کنید.

آیت الله مقتدایی تاکید کرد: مسئولان کمیته امداد از معتمدین امام راحل و مقام معظم رهبری و مراجع تقلید هستند، اما من می خواهم تذکری را عرض کنم و آن اینکه افرادی که به این نهاد مراجعه می کنند باید با آنها برخورد مناسبی صورت بگیرد و باید به دست اندرکاران و پرسنل خود نیز دستور دهید که به هنگام مراجعه ارباب رجوع با آنها برخورد مناسبی بشود تا نگرانی‌های آنها کم شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: انتظار است که برخورد مسئولان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) با مراجعه‌کنندگان به نحو مطلوبی باشد.

استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: کار شما در این نهاد مهم عبادت است، و عبادت هم اگر قصد خلوص در آن نباشد و برای غیرخدا انجام شود فایده ای نخواهد داشت. /924/پ202/ج

ارسال نظرات