۲۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۷۹۳۵۸
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

دولت سال گذشته200 میلیارد ریال برای ساخت مصلاهای نمازجمعه کمک کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از کمک 200 میلیارد ریالی دولت برای ساخت مصلاهای نمازجمعه در سال گذشته خبرداد.
حجت الاسلام و المسلمين تقوي رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور
حجت الاسلام سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، از کمک 200 میلیارد ریالی دولت برای ساخت مصلاهای نمازجمعه در سال گذشته خبرداد.

وی افزود: مصلاهای نمازجمعه در 120 شهرکشور در حال ساخت و در 140 شهر نیز در حال تکمیل و تعمیر است.

وی ساخت مجتمع های فرهنگی - هنری در کنار مصلاها را مهم ترین رویکرد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مشارکت مردمی در امر ساخت مصلاهای نمازجمعه تاکیددارند و امسال اعتبارات بر اساس میزان پیشرفت مصلاها اختصاص می یابد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه در 610 شهرکشور نمازجمعه برپا می شود گفت: از این تعداد در400 شهر مکان برگزاری نمازجمعه نامناسب است.

حجت الاسلام تقوی با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی مصلاهای در دست ساخت استان سمنان، در شهرهای سمنان، شاهرود و دامغان و با اشاره به کمک 27میلیارد ریالی این شورا در سال گذشته برای ساخت این مصلاها گفت: زمین برای ساخت مصلا در شهرهای میامی و بیارجمند پیش بینی شده و در گرمسار نیزدر دست مطالعه است./960/ پ202/ص
ارسال نظرات