۲۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۷۹۳۶۱
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

خدمات کمیته امداد کمک به انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قم در دیدار با اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات این نهاد مردمی را امداد و کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
آيت الله سعيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه موقت قم در دیدار با اعضای شورای مرکزی کمیته امداد و همچنین معاونین این نهاد در سخنانی با قدردانی از اقدامات و فعالیت های این کمیته اظهار داشت: بحمدلله در این نهاد مردمی چهره های بسیار برجسته ای حضور دارند که در انقلاب از چهره های مبرز به شمار می روند.

وی تصریح کرد: در کمیته امداد یک ویژگی بسیار برجسته و خاصی وجود دارد، آفتی که در کمین است و دشمنان می خواهند این چهره های اصیل و مبرز را به نحوی به انقلاب لطمه بزنند بحمدالله این موضوع در کمیته امداد اتفاق نیفتاده است و دیگران هم موظف هستند این نیروهای ارزشمند و اصیل را که در این نهاد مقدس مشغول به خدمت می باشند را احترام و حفظ کنند.

استاد حوزه علمیه قم خدمات کمیته امداد امام خمینی را کمک به انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: کمیته امداد گرچه به محرومان و اقشار مستضعف جامعه رسیدگی می کند اما در واقع انقلاب اسلامی را امداد و کمک می کند.

امام جمعه موقت قم با قدردانی از فعالیت ها و اقدامات کمیته امداد در راستای حل مشکلات اقشار محروم جامعه ابراز داشت: کمک گیرندگان از این نهاد دو دسته هستند، عده ای از کارافتادگان که باید به آنها کمک کرد و از آنها مراقبت نمود.

وی تصریح کرد: عده ای نیز افرادی هستند که در قالب تسهیلات از کمیته امداد خدمات دریافت می کنند که توجه به روحیات و شخصیت این افراد بسیار مهم است و باید دست اندرکاران کمیته امداد به نحوی برنامه ریزی کنند که این گونه افراد افزون بر حفظ کرامتشان خود را مدیون بدانند.

وی گفت: اگر چنانچه دست اندرکاران کمیته امداد برای این مهم سازوکاری را بیاندیشند تا هم روحیه و شخصیت این گونه افراد حفظ شود و هم امداد واقعی را دریافت کنند بسیار موثر خواهد بود. /924/پ202/ج


ارسال نظرات