۲۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۹۴۳۹
آیت الله خزعلی:

رهبر انقلاب فتنه‌ها را به خوبی خاموش کردند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله خزعلی گفت: خداوند سایه رهبر معظم انقلاب را مستدام دارد که توانستند خیلی خوب فتنه را خاموش کنند. عزت و احترام ما از ایشان و تأییدات امام زمان است.
سخنراني  آيت الله خزعلي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درمشهد،‌ آیت الله خزعلی، عضو مجلس خبرگان رهبری درهمایش تفسیر و تفسیر نگاری درسده اخیر حوزه علمیه مشهد که 26 فروردین در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان برگزارشد گفت: نخستین کاری که درباره تفسیر باید کرد، این است که خود را از همه بحث ها خالی کرده و به لغات قرآن توجه شود، لغت قرآن از «المنجد» شناخته نمی شود.

وی با تأکید براینکه در بحث ترجمه و تفسیر لغات باید توجه بیشتری صورت گیرد ادامه داد: گاهی مفسرین به خود قرآن دقت نمی کنند و واژه ها را غیر ازمعنای درست آن ترجمه می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در توضیح قسمتی از تفسیر نفحات الرحمن خاطرنشان کرد: آیت الله نهاوندی درمورد بحث جمع قرآن در زمان پیامبر، با اشاره به آیات و روایات ثابت می کند که قرآن درزمان پیامبرجمع شده است.

وی ضمن اشاره به فتنه های اخیر افزود: مردم باید زیربنا را بدانند و فتنه را بشناسند، هر بلایی که برسرما می آید، ازهمین نشناختن است، عده ای از روی هوی و هوس کارهایی انجام دادند ولی بدانند که ما ایستاده ایم.

آیت الله خزعلی افزود: خداوند سایه رهبر معظم انقلاب را مستدام دارد که توانستند خیلی خوب فتنه را خاموش کنند. عزت و احترام ما از ایشان و تأییدات امام زمان است./930/پ202/ص
ارسال نظرات