۲۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۹۴۴۰
رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

نامگذاری امسال از سوی رهبری ریشه در آیات و روایات اسلامی دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: رهنمودهای رهبری درباره همت و کار مضاعف‌ باید به عنوان‌ فرهنگ غالب در جامعه پی‌گیری شود.
رييس مرکز بزرگ اسلامي شمال کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام ابوالفضل عامری، رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، 26 فروردین‌ماه، در نخستین اجلاس مجمع مشورتی طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی و مذهبی مناطق اهل سنت گلستان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف، گفت: این نامگذاری مقام معظم رهبری ریشه در آیات و روایات اسلامی دارد.

وی با تأکید بر این‌که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال جدید باید به عنوان یک فرهنگ غالب در سطوح مختلف جامعه دنبال شود، افزود: رسیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قله های سعادت و پیشرفت نیازمند تحقق پیام امسال رهبری است.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان این‌که آحاد جامعه در برابر پیام امسال مقام معظم رهبری وظیفه دارند، تصریح کرد: همگان باید با وحدت وهمدلی در مسیر روشنی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید ترسیم کردند، گام بردارند.

حجت الاسلام عامری با تأکید بر این‌که پیام و رهنمودهای امسال مقام معظم رهبری نیازمند تبیین مناسب توسط کارشناسان حوزه و دانشگاه است، خاطر‌نشان کرد: این کارشناسان باید با رهنمودهای مقام معظم رهبری را به صورت شفاف برای سطوح مختلف جامعه بازگو کنند.

وی در ادامه به نقش مبلغان دینی در تبیین صحیح پیام امسال مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: مبلغان دینی باید با برنامه ریزی مناسب منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی را با زبانی گویا برای مردم بازگو کنند و جامعه را به راهی که رهبری در سال جدید ترسیم کردند، هدایت کنند.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان این‌که تحقق برنامه های فرهنگی و اجتماعی همواره به صورت تدریجی صورت خواهد گرفت، افزود: همواره باید در‌ فعالیت‌های دینی و فرهنگی منویات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد و سیاست‌ها بر اساس رهنمودهای معظم‌له تدوین شود.

حجت الاسلام عامری در ادامه با بیان این‌که حفظ وحدت و همدلی بین شیعه و سنی همواره مورد تأکید نظام و مقام معظم رهبری است، ادامه داد: پیامبر اسلام‌(ص) با تشکیل حکومت اسلامی برای رشد متوازن مردم تلاش و کوشش کرد و فرهنگ قوم‌ستیزی را به فرهنگ صلح و دوستی و برادری تبدیل کرد؛ بنابر این امروز شخصیت مبارک آن حضرت بهترین ملاک و الگو برای بشریت است./950/پ202/س
ارسال نظرات