۲۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۷۹۴۵۹
امام جمعه زاهدان:

نواختن طبل تحریم علیه ایران آب در هاون کوبیدن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان، گفت: کشورهای احمقی که طبل تحریم را بر علیه جمهوری اسلامی ایران می نوازند بدانند که این کارشان آب در هاون کوبیدن بیش نخواهد بود .
حجت الاسلام و المسلمين سليماني،‌امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به تهدید هسته ای رییس جمهوری آمریکا بر علیه ایران اظهار داشت: اوباما با شعار تغییر سرکار آمد اما طولی نکشید که راه بوش را در پیش رو گرفت و به دنبال تهدید هسته ای و تحریم ایران اسلامی است ولی نتوانسته کشورها و حتی شرکتهای آمریکایی را در این طرح با خود همراه کند .

خطیب جمعه زاهدان، افزود: اوباما و نزدیکترین متحدانش درباره پیشرفتهای علمی و هسته ای جمهوری اسلامی ایران به صراحت اعتراف کردند که تحریم ها علیه ایران نتوانست و نخواهد توانست بر روی پیشرفتهای هسته ای ایران اثرگذار باشد .

وی، گفت: دشمن در برابر این پیشرفتها زانوی عجز بر زمین زد و باید آنها این مخالفت را سر دهد و تحریم و تهدید به حمله و هجمه هسته ای نسبت به ایران اسلامی را داشته باشد .

عضو خبرگان رهبری، تأکید داشت: تهدیدها و تحریم های استکبار جهانی عزم و اراده ملی ملت و دولت ما را استوار تر و راسخ تر از گذشته کرده است و پیشرفتهای امروز فرزندان ایران اسلامی شگفتی و حیرت جهانیان را برانگیخته است .

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، تصریح کرد: کشورهای احمقی که طبل تحریم را بر علیه جمهوری اسلامی ایران می نوازند بدانند که این کارشان آب در هاون کوبیدن بیش نخواهد بود .

امام جمعه زاهدان، اظهار داشت: باید در سال همت مضاعف و کار مضاعف به اهداف ترسیم شده خود دست یابیم مشروط بر اینکه وحدت و همدلی خود را در تمام عرصه ها حفظ کنیم چراکه می بینیم امروز تفرقه در کشورهای همسایه چگونه باعث کشته و زخمی شدن مردم بی دفاع آنان می شود .

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، در بخش دیگری از خطبه ها، به ربایش عده ای از افراد سرشناس استان اشاره کرد و از مسؤولان امنیتی سیستان و بلوچستان خواست تا با تلاش خود تداوم امنیت در استان را حفظ کنند و از دستیابی عده ای شرور و مفسد به مقاصدشان، که دست به چنین اعمال حیوانی می زنند جلوگیری شود .

وی، همچنین به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و با گرامیداشت این روز، خاطر نشان کرد: با وجود تحریم ها، متخصصین نیروی دریایی ارتش با همکاری صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی موفق به ساخت ناوشکن جمهوری اسلامی جماران شدند که دارای قابلیتهای رزمی منحصر به فردی است ./940/پ202/ص
ارسال نظرات